Ogłoszenie numer: 10343714, z dnia 2025-10-19
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Ołtarzew
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe.
- Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta.
- Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym.
- Monitorowanie satysfakcji klientów.
Wymagania
- Umiejętności interpersonalne i komunikatywne.
- Otwartość na nowe zadania i chęć do nauki.
- Umiejętność adaptacji do różnych rozmówców.
- Biegłość w obsłudze narzędzi IT.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie atutem.
- Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- System motywacyjny i różnorodne benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiety sportowe i inne).
- Nowoczesne miejsce pracy z dostępem do strzeżonego parkingu.
Podobne oferty:
10.11.2025
Konsultant / Konsultantka ds. sprzedaży telefonicznej
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Pastelowa 6
Twoje Zadania Kontakt z klientami aktualizacja promocji i obsługa połączeń przychodzących Cel Skuteczne pozyskanie lub utrzymanie klienta (sprzedaż) Wymagania Nastawienie na sprzedaż i aktywne słuchanie Biegła obsługa komputera Gotowość na pracę zmianową (Pn-Pt 9-21, 2 Soboty/mies. 9-17)
09.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Profesjonalna obsługa klientów w języku niemieckim za pośrednictwem czatu i e-maila. Udzielanie wsparcia i rozwiązywanie zgłoszeń zgodnie z obowiązującymi standardami jakości. Dbanie o wysoki poziom satysfakcji klientów i realizację wyznaczonych wskaźników. Współpraca z zespołem w celu usprawnienia procesów...
09.11.2025
Doradca klienta z j. angielskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Obsługa klientów popularnej marki odzieżowej poprzez telefon, e-mail, social media, live chat. W niedzielę mamy przerwę od telefonów, obsługujemy tylko chat. :) Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta. Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków...