Ogłoszenie numer: 10343714, z dnia 2025-10-19
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Ołtarzew
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe.
- Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta.
- Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym.
- Monitorowanie satysfakcji klientów.
Wymagania
- Umiejętności interpersonalne i komunikatywne.
- Otwartość na nowe zadania i chęć do nauki.
- Umiejętność adaptacji do różnych rozmówców.
- Biegłość w obsłudze narzędzi IT.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie atutem.
- Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- System motywacyjny i różnorodne benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiety sportowe i inne).
- Nowoczesne miejsce pracy z dostępem do strzeżonego parkingu.
Podobne oferty:
14.10.2025
Konsultant / Konsultantka ds. Obsługi Klienta
Firma: MMorska sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdynia, Marina Yacht Park
Zakres obowiązków: Obsługa zapytań klientów telefonicznie, mailowo i przez czat Rozwiązywanie reklamacji i zgłoszeń serwisowych, dbanie o satysfakcję klientów Prowadzenie korespondencji w języku polskim i angielskim (mile widziane także rosyjski lub ukraiński) Budowanie dobrych relacji z klientami i realizacja...
12.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język słoweński
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnienie najwyższego poziomu obsługi klienta poprzez czat, e-mail i telefon Odbieranie połączeń przychodzących i realizacja celów wyznaczonych przez klienta i kierownictwo Przestrzeganie polityk i procedur firmy, dbanie o jakość obsługi Wykonywanie codziennych zadań w sposób efektywny i terminowy Biegła...
12.10.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta – język polski i rosyjski
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów w języku polskim i rosyjskim Wsparcie klientów drogą mailową i telefoniczną Pomoc w rozwiązywaniu problemów związanych ze sprzętem medycznym dla osób z cukrzycą Rozwiązywanie problemów zgodnie z obowiązującymi procedurami Bardzo dobra znajomość języka polskiego (C1) i biegłość w języku...