Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących,
- Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów,
- Dbanie o wysoki standard obsługi klienta,
- Wprowadzanie danych klienta do systemu.
- Dobra dykcja,
- Komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji,
- Zorientowanie na klienta i wysoka kultura osobista,
- Motywacja do pracy i osiągania wyznaczonych celów,
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest mile widziane.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szkolenia oraz rozwój zawodowy,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Podobne oferty:
02.05.2024
Konsultant / Konsultantka Infolinii
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 94
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywność, nastawienie na potrzeby Pacjenta, umiejętność obsługi...
02.05.2024
Konsultant / Konsultantka Infolinii
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: podlaskie / Białystok, ul. Fabryczna 4
Praca w wewnętrznym Call Center firmy LUX MED Sp. z o.o. Twoją rolą będzie: telefoniczna obsługa Pacjentów Grupy LUX MED, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, informowanie o usługach i cenniku. Nasze oczekiwania wobec Ciebie: komunikatywność, nastawienie na potrzeby Pacjenta, umiejętność obsługi...
01.05.2024
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i...