Portal Praca.pl to jeden z największych portali pracy w Polsce. Działamy jako agencja zatrudnienia, numer certyfikatu 29884.
- Odbieranie i realizowanie połączeń wychodzących i przychodzących,
- Udzielanie informacji klientom oraz pomoc w rozwiązywaniu ich problemów,
- Dbanie o wysoki standard obsługi klienta,
- Wprowadzanie danych klienta do systemu.
- Dobra dykcja,
- Komunikatywność oraz umiejętność budowania pozytywnych relacji,
- Zorientowanie na klienta i wysoka kultura osobista,
- Motywacja do pracy i osiągania wyznaczonych celów,
- Znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku jest mile widziane.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy,
- Elastyczne godziny pracy,
- Szkolenia oraz rozwój zawodowy,
- Przyjazną atmosferę i wsparcie doświadczonego zespołu.
Podobne oferty:
01.05.2024
Pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Dąbrowie Górniczej
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
- obsługa i nawiązywanie kontaktu z pacjentem oraz pracownikami komórek organizacyjnych placówki poprzez rozmowę telefoniczną, - udzielanie kompleksowej i rzetelnej informacji na temat zasad funkcjonowania placówki oraz świadczonych przez nią usług medycznych, - dbanie o budowanie zaufania wśród pacjentów i...
01.05.2024
Pracownik Sezonowy
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: łódzkie / Rawa Mazowiecka, ul. Słowackiego 72 A
Praca na sezon wakacyjny. Opis stanowiska: Poszukujemy pracowników - praca sezonowa! Maturzysto, zdobądź pierwsze doświadczenie!!! Zastanawiasz się, jak wykorzystać swoje najdłuższe wakacje w życiu? Dołącz do nas! Pracuj z nami, dobrze się baw i zarób na wspaniały wakacyjny wyjazd! Zakres obowiązków : Obsługa...
01.05.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Zespole PZU Pomoc - Oferty
Firma: GRUPA PZU
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Organizacja pomocy na drodze w ramach zawartych umów ubezpieczeniowych Kontakt z usługodawcami współpracującymi z PZU w ramach organizacji pomocy dla klienta zgodnie z obowiązującymi procedurami Wydawanie decyzji odnośnie przyznania lub odmowy świadczenia, odpowiedzialność za rzetelność wydawanych decyzji oraz...