Ogłoszenie numer: 9903472, z dnia 2025-05-30
Klient portalu Praca.pl
Konsultant telefoniczny
Miejsce pracy: Ołtarzew
Opis stanowiska
- Obsługa zgłoszeń telefonicznych oraz przez media społecznościowe i strony internetowe.
- Rejestracja zgłoszeń i nadzorowanie procesów obsługi klienta.
- Współpraca z działami serwisowym, sprzedażowym i handlowym.
- Monitorowanie satysfakcji klientów.
Wymagania
- Umiejętności interpersonalne i komunikatywne.
- Otwartość na nowe zadania i chęć do nauki.
- Umiejętność adaptacji do różnych rozmówców.
- Biegłość w obsłudze narzędzi IT.
- Znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego będzie atutem.
- Doświadczenie w pracy w call center będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy
- Zatrudnienie na umowę o pracę w stabilnej firmie.
- Możliwości rozwoju zawodowego i awansu.
- System motywacyjny i różnorodne benefity (opieka medyczna, ubezpieczenie, pakiety sportowe i inne).
- Nowoczesne miejsce pracy z dostępem do strzeżonego parkingu.
Podobne oferty:
26.06.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Carework Plus Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zakres obowiązków: Obsługa klientów z Niemiec telefonicznie i mailowo. Organizacja pracy opiekunów na terenie Niemiec. Współpraca z zespołami planistów i doradców klienta. Nadzór nad dokumentacją i rejestrami czasu pracy. Zarządzanie urlopami i koordynacja z różnymi działami. Zapewnianie wysokiej jakości usług...
25.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....
25.06.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Kontakt telefoniczny z klientami. Prezentacja oferty firmy. Analiza potrzeb klientów i organizacja spotkań handlowych. Aktualizacja danych w systemie CRM. Współpraca z zespołami regionalnymi, zapewnienie prawidłowego przepływu informacji. Budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z klientami, podnoszenie ich satysfakcji....