Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)

Konsultant w Sekcji Obsługi Klientów BackOffice (obsługa Contact Center w zakresie cyberbezpieczeństwa)
Lokalizacja: Warszawa

Forma zatrudnienia: umowa zlecenie
Tryb pracy: od poniedziałku do piątku, możliwość pracy hybrydowej

Zadania, które na Ciebie czekają:
  • Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile
  • W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i wspierać sprzedaż najnowszego rozwiązania T-Mobile w zakresie cyberbezpieczeństwa
  • Poprzez promocję i sprzedaż rozwiązań z zakresu cybezbezpieczeństwa zadbasz o naszych Klientów
W realizacji zadań pomoże Ci:
  • Lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom
  • Interesują Cię zagadnienia z zakresu cyberbezpieczeństwa a w szczególności socjotechnika
  • Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów – cold calling nie jest Ci obcy
  • Potrafisz zwinnie adresować wątpliwości Klienta
  • Łatwo się uczysz nowych systemów i narzędzi
  • Lubisz szybkie tempo pracy i nie boisz się nowych wyzwań
  • Mile widziane doświadczenie w sprzedaży telefonicznej (Contact Center)
Nasza oferta dla Ciebie:
  • Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie i produktach
  • Zapewnimy wsparcie szkoleniowe  
  • Pracujemy wg ustalonego grafiku ( od poniedziałku do piątku).
  • Po procesie wdrożenia będziesz miał możliwość pracy hybrydowej
Benefity:
  • Współpraca w oparciu o umowę zlecenie,
  • Pakiet medyczny, sportowy i ubezpieczenie na życie w preferencyjnych warunkach,
  • Dostęp do platformy szkoleniowej Rodos,
  • Dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach,
  • Brak dress codeu - u nas możesz być sobą,
  • Znam Talent - szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy.
Jesteśmy T-Mobile! Jesteśmy firmą technologiczną, a naszym celem jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań dla klientów indywidualnych i biznesowych.

W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.

Podobne oferty:

23.11.2024

Konsultant / Konsultantka Contact Center (Infolinia Sprzedażowa)

Firma: Aventus Group Sp. z o.o.

Lokalizacja: podlaskie / Białystok, 1000-lecia Państwa Polskiego 6

Sprzedaż produktów finansowych (baza ciepła). Profesjonalna obsługa klientów z linii przychodzącej i wychodzącej. Realizacja indywidualnych celów sprzedażowych, jakościowych i ilościowych. Budowanie przewagi rynkowej poprzez posprzedażową obsługę naszych klientów. Umiejętność prowadzenia rozmów bez skryptów...

Więcej informacji

22.11.2024

Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta

Firma: Unique People sp. z o.o.

Lokalizacja: śląskie / Częstochowa

Twój zakres obowiązków: Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej. Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach. Nasze oczekiwania: Dostępność 30 godzin tygodniowo, z elastycznym...

Więcej informacji

20.11.2024

Młodszy Specjalista ds. Telefonicznej Sprzedaży w Call center

Firma: 4Life Direct sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa

Zakres obowiązków: Prowadzenie rozmów sprzedażowych z klientami indywidualnymi (B2C) przez telefon. Realizacja założonych celów sprzedażowych. Utrzymywanie standardów obsługi klienta firmy. Zarządzanie kontaktem posprzedażowym do momentu pierwszej transakcji. Wymagania: Zainteresowanie rozwojem w sprzedaży i...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia