Ogłoszenie numer: 10251668, z dnia 2025-09-22
Klient portalu Praca.pl
Konsultant z językiem niemieckim – obsługa klienta
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Telefoniczna i mailowa obsługa klientów zgodnie z przyjętymi standardami
- Rozwiązywanie problemów klientów z empatią i zaangażowaniem
- Realizacja wskaźników jakości i zadowolenia klientów
Wymagania
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1)
- Podstawowa znajomość języka angielskiego (min. A2)
- Wysoka kultura osobista i komunikatywność
- Znajomość pakietu MS Office
- Motywacja do nauki i rozwoju zawodowego
Oferujemy
- Pracę zdalną lub z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Realną możliwość awansu – większość managerów zaczynała na tym stanowisku
- Pakiet benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna)
- Dodatki socjalne: dofinansowanie wakacji, prezenty świąteczne dla dzieci, dopłaty do okularów
- Dostęp do szkoleń i programów rozwoju
Podobne oferty:
09.10.2025
Backoffice-Mitarbeiter/in mit Deutsch und Englisch
Firma: Concentrix
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Werden Sie Teil unseres Teams und bieten Sie außergewöhnlichen Back-Office-Kundensupport per E-Mail für den deutschen Markt! Genießen Sie ein minimales Anrufvolumen und konzentrieren Sie sich auf das, was wirklich zählt – die Bedürfnisse unserer Kunden. Ermitteln und lösen Sie Kundenanliegen, indem Sie frühere...
09.10.2025
Specjalista ds. rezerwacji i obsługi klienta
Firma: Promy Cargo sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
obsługa systemów rezerwacyjnych operatorów morskich i kompleksowe zarządzanie rezerwacjami promowymi utrzymywanie relacji z obecnymi klientami oraz aktywne pozyskiwanie nowych kontrahentów współpraca z armatorami promowymi oraz doskonalenie procesów operacyjnych zapewnienie terminowego i precyzyjnego przepływu...
09.10.2025
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Lacertis Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa zapytań klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i mediów społecznościowych. Zapewnienie wsparcia w rozwiązywaniu problemów i reklamacji. Przekazywanie informacji o produktach i usługach firmy. Aktualizowanie i utrzymywanie bazy danych klienta. Współpraca z innymi działami firmy w celu poprawy jakości...