Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000-8500zł brutto miesięcznie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
01.05.2024
Specjalista ds. Wina
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń, ul. Marii Skłodowskiej-Curie 105
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalna obsługa klienta. Budowanie dobrych relacji z klientami. Doradztwo w zakresie asortymentu win. Zachowanie ciągłości sprzedaży i właściwej ekspozycji. Nasze oczekiwania: Minimum średnie wykształcenie. Doświadczenie w pracy związanej z bezpośrednim kontaktem...
01.05.2024
Specjalista ds. obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
wysoka kultura osobista doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami podstawowa znajomość języka angielskiego doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta znajomość technik sprzedażowych obsługa komputera czynne prawo jazdy
01.05.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Roca Pool - Spa Sp. z o.o.
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Gryfice
Jeżeli posiadasz: Wykształcenie wyższe (mile widziane ), Doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane) , Znajomość SAP (mile widziana ), Znajomość języka angielskiego, Łatwość nawiązywania kontaktów, Umiejętność prowadzenia rozmów z kontrahentami, Efektywną organizacje pracy,...