Dołącz do nas w FoundEver!
Foundever jest jednym z wiodącym przedsiębiorstwem w branży firm dostarczających rozwiązania z zakresu outsourcingu procesów biznesowych, marketingu cyfrowego, szkoleń i zarządzania talentami, technologii i innowacji, konsultingu i analityki!
- Weryfikacja klientów banku za pomocą czatu wideo, zgodnie z najwyższymi standardami;
- Aktywne dążenie do osiągania wskaźników zadowolenia klientów, wyznaczonych przez managerów;
- Pełne zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta w celu świadczenia mu jak najbardziej efektywnej pomocy.
- Biegle posługujesz się językiem niemieckim (C1), a angielski nie jest Ci obcy (B1): obsługa klientów banku na niemieckim rynku oraz weryfikacja danych osobowych w tym języku;
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą;
- Pakiet MS Office nie ma dla Ciebie zbyt wielu tajemnic;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
- Atrakcyjne wynagrodzenie: 7000-8500zł brutto miesięcznie
- Możliwość zarobienia bonusu;
- Szansę na rozwój: 92% kadry managerskiej zaczynało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne: karta Multisport, prywatna opieka medyczna;
- Pracę z nowoczesnego biura w Gdańsku
- Dbamy o Twoje dobre samopoczucie, oferując wsparcie psychologiczne w sytuacjach wzmożonego stresu, abyś czuł się pewnie i komfortowo;
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
- Wsparcie mentorów: Zapewniamy dedykowane wsparcie mentorów, aby Twoje wdrożenie przebiegło łatwo i bezstresowo.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Podobne oferty:
28.06.2024
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim
Firma: AKPO Konstrukcje Aluminiowe sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Zegartowice, koło Dobczyc
Obowiązki: Obsługa klientów: telefon, email Wsparcie dla działu projektowego i współpraca z partnerami Wymagania: Płynność w języku francuskim Znajomość MS Office
28.06.2024
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Biegle...
28.06.2024
Asystent / Asystentka ds. Obsługi Pacjenta
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Domaniewska 52
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ul. Domaniewskiej 52 w Warszawie. Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie. Twoją rolą będzie: bezpośrednia obsługa Pacjentów w Centrum Medycznym, umawianie Pacjentów na konsultacje i badania, sprzedaż usług oraz pakietów medycznych. Nasze oczekiwania wobec Ciebie:...