przy ulicy Fabrycznej 4 w Białymstoku.
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę.
- koordynowanie pracą zespołu w zakresie aktywnej sprzedaży usług szpitalnych i raportowanie efektów pracy zespołu,
- realizacja postawionych celów sprzedażowych przez zespół,
- wsparcie zespołu do osiągania postawionych celów,
- bieżący monitoring pracy pracowników,
- monitorowanie pracy zespołu, w oparciu o system Call Center oraz wyniki sprzedażowe,
- komunikacja z Pracownikami i bieżące przekazywanie Pracownikom informacji zwrotnej.
- min. roczne doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- doświadczenie w obsłudze Klienta oraz sprzedaży,
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- dobra znajomość obsługi komputera – MS Office i urządzeń biurowych,
- otwartość, komunikatywność, umiejętność pracy w zespole.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej i znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Możliwość pracy hybrydowej
- Profesjonalne szkolenia
- Parking
- Ubezpieczenie na życie
- Kursy języka angielskiego
- Program Poleceń
Podobne oferty:
09.05.2025
Lider Zespołu Sprzedażowego (Call Center)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podlaskie / Białystok
Organizacja pracy zespołu sprzedażowego i codzienne wsparcie konsultantów, Realizacja i egzekwowanie celów sprzedażowych, Analiza wyników oraz nadzór nad jakością rozmów, Raportowanie wyników i przekazywanie feedbacku pracownikom, Dbałość o dobrą atmosferę i skuteczną komunikację w zespole. Doświadczenie w...
24.04.2025
Kierownik Zespołu Call Center
Firma: Medhouse
Lokalizacja: śląskie / Wodzisław Śląski
Zakres obowiązków: Budowanie, zarządzanie zespołem telefonicznej obsługi pacjenta Nadzór nad efektywnością pracy zespołu Raportowanie wyników do Zarządu Koordynowanie pracy zespołu oraz dbanie o jego rozwój Rekrutacja nowych pracowników Tworzenie harmonogramów pracy Współpraca z innymi działami firmy w celu...