Ogłoszenie numer: 9473626, z dnia 2025-02-13
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Kraków
Opis stanowiska
- Bycie głównym punktem kontaktu dla klientów, rozwijanie relacji biznesowych.
- Organizowanie spotkań cyklicznych z klientami do omówienia statusu projektów i planowanie przyszłych działań.
- Dostarczanie eksperckiej wiedzy na temat usług oferowanych przez firmę oraz wsparcie klientów w rozwiązywaniu problemów.
- Monitorowanie i analiza rentowności oraz wzrostu klientów, wprowadzanie poprawek w razie potrzeby.
- Weryfikacja poprawności naliczania opłat i faktur.
- Systematyczne przeglądanie stanu realizacji projektów i podejmowanie działań korygujących, jeśli to konieczne.
- Identyfikowanie i zarządzanie ryzykiem w ramach projektów.
- Zapewnienie zgodności z normami etycznymi i regulacjami prawnymi.
- Ocena ryzyka związanego z dostawą usług i implementacja odpowiednich działań łagodzących.
Wymagania
- Bardzo dobre zdolności komunikacyjne.
- Biegły język angielski na poziomie C1.
- Umiejętność zarządzania wieloma projektami i klientami równocześnie.
- Doświadczenie w pracy z klientami oraz w rozumieniu procesów rozliczeń i fakturowania będzie dodatkow
Oferujemy
- Pakiet świadczeń i promowanie różnorodności.
- Środowisko pracy wspierające równowagę między życiem prywatnym a zawodowym.
- Dwa dni „Global Wellbeing Days” rocznie.
- Elastyczne rozwiązania dotyczące stylu pracy (Smart Working).
- Kultura ciągłego uczenia się i rozwoju.
- Równe szanse dla każdego pracownika.
Podobne oferty:
08.03.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia...
08.03.2025
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy. Aktywne...
06.03.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...