Ogłoszenie numer: 9473590, z dnia 2025-02-13
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. Obsługi Pacjentów
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu.
- Obsługa oraz analiza reklamacji.
- Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów.
- Raportowanie wyników działalności zespołu.
- Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum.
- Realizacja celów finansowych centrum.
Wymagania
- Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta, preferowana bezpośrednia.
- Minimum 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem.
- Biegła znajomość języka angielskiego (min. B2).
- Umiejętność nawiązywania kontaktów oraz doskonała organizacja pracy.
- Zorientowanie na realizację celów.
Oferujemy
- Umowa o pracę na pełen etat.
- System zmianowy – centrum otwarte:
- Poniedziałek – piątek: 7:00–00:30,
- Weekendy: 8:00–20:00.
- Niedziele i święta wolne.
- Wsparcie wdrożeniowe oraz doskonała atmosfera pracy.
- Udział w projektach innowacyjnych.
- Benefity, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i inne.
Podobne oferty:
10.03.2025
Kierownik zespołu ds. obsługi klienta i rejestracji próbek w branży badań żywności
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy) Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Nadzorowanie współpracy z laboratoriami Ścisła...
08.03.2025
Koordynator Opieki Szpitalnej
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Pory 78
Praca w Szpitalu Carolina przy ulicy Pory 78 w Warszawie. Twoją rolą będzie: przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych ortopedycznych i laryngologicznych, zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział, bezpośrednia...
08.03.2025
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy. Aktywne...