Ogłoszenie numer: 10105570, z dnia 2025-08-08
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji w sprzedaży internetowej (skala ogólnopolska)
- Analiza danych dotyczących zgłoszeń – ich ilości, źródeł i przyczyn
- Wdrażanie usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie wyników i realizacja wyznaczonych celów
- Organizacja pracy oraz zarządzanie zespołem
Wymagania
- Doświadczenie w dużej firmie, w obszarze reklamacji, jakości lub controllingu (mile widziane e-commerce)
- Praktyka w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość Excela
- Samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży między oddziałami
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i realne możliwości rozwoju
- Bogaty pakiet socjalny, opiekę medyczną i kartę sportową
- Udział w szkoleniach
- Pracę w rozwijającym się środowisku i przyjaznej atmosferze
Podobne oferty:
30.08.2025
Kierownik Stoiska
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: dolnośląskie / Bielany Wrocławskie
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Zarządzanie zespołem i organizowanie jego pracy. Przestrzeganie...
28.08.2025
Kierownik Stoiska
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubuskie / Zielona Góra
Zarządzanie stoiskiem zgodnie z firmowymi standardami. Prowadzenie procesu sprzedaży, dbanie o prezentację, jakość i dostępność produktów. Profesjonalna obsługa klientów i budowanie z nimi relacji. Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych. Zarządzanie zespołem i organizowanie jego pracy. Przestrzeganie...
20.08.2025
Kierownik Sklepu
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Zarządzanie zespołem: rekrutacja, szkolenia, motywowanie, ocena pracowników, Optymalizacja sprzedaży: realizacja celów, analiza wskaźników, strategie promocyjne, Zarządzanie asortymentem: kontrola dostępności, świeżości, jakości, optymalizacja stanów magazynowych, Obsługa klienta: najwyższa jakość obsługi,...