Ogłoszenie numer: 10283540, z dnia 2025-10-02
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji w sprzedaży internetowej (skala ogólnopolska)
- Analiza danych dotyczących zgłoszeń – ich ilości, źródeł i przyczyn
- Wdrażanie usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie wyników i realizacja wyznaczonych celów
- Organizacja pracy oraz zarządzanie zespołem
Wymagania
- Doświadczenie w dużej firmie, w obszarze reklamacji, jakości lub controllingu (mile widziane e-commerce)
- Praktyka w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość Excela
- Samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży między oddziałami
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i realne możliwości rozwoju
- Bogaty pakiet socjalny, opiekę medyczną i kartę sportową
- Udział w szkoleniach
- Pracę w rozwijającym się środowisku i przyjaznej atmosferze
Podobne oferty:
27.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: lubuskie / Gorzów Wielkopolski
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
27.10.2025
Specjalista ds. reklamacji (branża budowlana)
Firma: GERU Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Przyjmowanie, ewidencja i rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych, Ocena zasadności zgłoszeń reklamacyjnych, Terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia reklamacyjne Klientów, W zależności od potrzeby - przeprowadzanie oględzin u klienta, Koordynacja działań naprawczych i dokumentacji reklamacyjne,...
26.10.2025
Doradca Klienta – Punkt Informacyjny i Reklamacje
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów w kasie i punkcie informacyjnym zgodnie z obowiązującymi procedurami Realizacja procesów reklamacyjnych oraz przyjmowanie zwrotów towarów Współpraca z innymi działami w celu sprawnego rozwiązywania spraw klientów Budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie programów lojalnościowych...