Ogłoszenie numer: 10283540, z dnia 2025-10-02
Klient portalu Praca.pl
Koordynator ds. reklamacji
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska
- Nadzór nad procesem zwrotów i reklamacji w sprzedaży internetowej (skala ogólnopolska)
- Analiza danych dotyczących zgłoszeń – ich ilości, źródeł i przyczyn
- Wdrażanie usprawnień oraz inicjowanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie wyników i realizacja wyznaczonych celów
- Organizacja pracy oraz zarządzanie zespołem
Wymagania
- Doświadczenie w dużej firmie, w obszarze reklamacji, jakości lub controllingu (mile widziane e-commerce)
- Praktyka w zarządzaniu zespołem
- Bardzo dobra znajomość Excela
- Samodzielność, dokładność, dobra organizacja pracy
- Czynne prawo jazdy kat. B i gotowość do podróży między oddziałami
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie i realne możliwości rozwoju
- Bogaty pakiet socjalny, opiekę medyczną i kartę sportową
- Udział w szkoleniach
- Pracę w rozwijającym się środowisku i przyjaznej atmosferze
Podobne oferty:
02.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
02.10.2025
Specjalista ds. Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: mazowieckie / Mysiadło
Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: Zapewnienie wysokiego poziomu standardu obsługi Klienta; Nadzór nad reklamacjami (przyjmowanie, analiza); Wprowadzanie reklamacji do systemu oraz zgłaszania ich do producenta; Przygotowywanie odpowiedzi na reklamację i dostarczenie ich w ustawowym terminie...
02.10.2025
Młodszy Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Przyjmowanie, rejestrowanie i rozpatrywanie reklamacji oraz wniosków Współpraca z innymi działami przy wyjaśnianiu spraw reklamacyjnych Sporządzanie analiz i raportów Dbanie o zgodność działań z przepisami i procedurami Min. średnie wykształcenie Mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta Znajomość Worda i...