- praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- opracowanie i realizacja strategii sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
- optymalizacja procesów sprzedaży
- rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży
- negocjacje handlowe
- monitorowanie trendów branżowych
- doświadczenie zawodowe w branży
- umiejętności menadżerskie
- kompetencje analityczne
- znajomość rynku i trendów
- umiejętności organizacyjne
- orientacja na klienta
- proaktywność i elastyczność
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie zależne od wyników
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość wpływania na strategię firmy
Podobne oferty:
04.11.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
31.10.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
28.10.2025
Koordynator Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
prowadzenie spotkań z odwiedzającymi oraz prezentowanie obiektu, odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji o ofercie, utrzymywanie kontaktu z partnerami zewnętrznymi i reagowanie na bieżące potrzeby, przygotowywanie procedur i dbanie o sprawny przepływ informacji, obsługa systemu rezerwacyjnego oraz...