- praca w dziale obsługi klienta – sprzedaż materiałów budowlanych
- zarządzanie zespołem sprzedaży
- opracowanie i realizacja strategii sprzedaży
- budowanie i utrzymywanie relacji z klientem
- optymalizacja procesów sprzedaży
- rozwój nowych rynków i kanałów sprzedaży
- negocjacje handlowe
- monitorowanie trendów branżowych
- doświadczenie zawodowe w branży
- umiejętności menadżerskie
- kompetencje analityczne
- znajomość rynku i trendów
- umiejętności organizacyjne
- orientacja na klienta
- proaktywność i elastyczność
- możliwość rozwoju zawodowego
- wynagrodzenie zależne od wyników
- niezbędne narzędzia pracy
- możliwość wpływania na strategię firmy
Podobne oferty:
24.02.2025
Kierownik zespołu ds. obsługi klienta i rejestracji próbek w branży badań żywności
Firma: ManpowerGroup
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania: Zarządzanie i odpowiedzialność za zespół działu obsługi klienta oraz działu rejestracji próbek (zespół kilkunastoosobowy) Umiejętność zarządzania zespołami rozproszonymi w kilku lokalizacjach Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami Nadzorowanie współpracy z laboratoriami Ścisła...
18.02.2025
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Firma: Medicover sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Wołoska 22
Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie: monitorowanie pracy zespołu, obsługa reklamacji, wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta, nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół, przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji, pełnienie...
17.02.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Dzierżoniów
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...