- Udzielanie kompleksowej obsługi telefonicznej i mailowej klientom sklepu internetowego
- Pomoc klientom w złożeniu zamówienia, wyborze produktów oraz udzielanie informacji na temat dostępności towarów
- Rozwiązywanie problemów i konfliktów z klientami, dbając o wysoką jakość obsługi i zadowolenie klienta
- Zapewnienie odpowiedzi na zapytania klientów dotyczące produktów, płatności i dostawy, stosując się do polityki firmy i standardów obsługi
- Monitorowanie i kontrolowanie zamówień, śledzenie statusu dostawy oraz współpraca z działem logistyki oraz magazynu w celu zapewnienia terminowych dostaw
- Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z korzystaniem ze sklepu internetowego, takich jak problemy z logowaniem, płatnościami online itp.
- Nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnej relacji z klientami, budowanie zaufania i lojalności wobec marki
- Analiza informacji zwrotnych w celu doskonalenia procesów obsługi klienta
- Aktualizacja baz danych klientów oraz dokumentowanie interakcji i zapytań klientów w systemie Sente oraz Idosell
- Aktualizacja oferty strony internetowej
- Współpraca z innymi działami firmy
- Ścisła współpraca z zespołem działu obsługi Klienta w celu wymiany informacji, wspierania i doskonalenia procesów pracy
- Realizowanie innych zadań związanych z obsługą Klienta oraz obsługą kanałów sprzedaży, które mogą być przypisane przez przełożonego
- Doświadczenie w obsłudze klienta, preferowane w sektorze e-commerce.
- Znajomość specyfiki działania sklepu internetowego
- Doskonała komunikacja interpersonalna i umiejętność rozwiązywania problemów
- Umiejętność skutecznego radzenia sobie z sytuacjami konfliktowymi i negatywnymi opiniami Klientów
- Konieczna znajomość MS Office, mile widziana znajomość systemów Sente/Idosell/Allegro
- Umiejętność samodzielnego podejmowania decyzji i skuteczne zarządzanie czasem
- Znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
- Umiejętność pracy w zespole i współpracy z innymi działami w firmie
- Zorientowanie na Klienta i skupienie na zapewnieniu doskonałego doświadczenia zakupowego
- Dbałość o jakość i dokładność pracy
- Konkurencyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i premii
- Miłą, koleżeńską atmosferę w dziale
- Kompleksowy program wdrożenia
- Uczestnictwo w programach rozwoju kompetencji
- Stanowisko o szerokich możliwościach i perspektywach szybkiego wzrostu
Podobne oferty:
08.10.2024
Koordynator ds. Sprzedaży
Firma: Modlin Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Nowy Dwór Mazowiecki
realizacja planów sprzedażowych aktywne pozyskiwanie nowych Kontrahentów z sektora MICE (Meetings, Incentive, Conferencje, Events) prezentacja, negocjacje oraz sprzedaż oferty konferencyjno-gastronomicznej hotelu budowanie relacji z nowymi oraz utrzymywanie relacji na wysokim poziomie z aktualnymi kluczowymi Kontrahentami...
04.10.2024
Menadżer Handlowy
Firma: Raven PL Sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Opis stanowiska Oferujemy pracę w dziale handlowym na stanowisku Menadżer Handlowy. Do głównych obowiązków na tym stanowisku będzie należało: efektywna sprzedaż materiałów hutniczych zgodnie z wytyczonymi planami sprzedaży (tonaż, marża) praca z klientem, głównie w delegacji ( w ilości min. 35 miesięcznie)...
03.10.2024
Koordynator ds. sprzedaży produktu
Firma: Urząd Pracy Miasta Stołecznego Warszawy
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Kluczowym i najważniejszym zakresem obowiązków pracownika jest koordynacja, ekspozycja produktów tj. odzieży, obuwia i akcesoriów na sali sprzedaży zgodnie z raportami sprzedaży oraz na podstawie zdjęć otrzymanych od centrali pracodawcy w Hiszpanii, to jest w jaki sposób powinny być rozmieszczone produkty na meblach...