Koordynator / Koordynatorka ds. Pozyskiwania Klientów Marketplace
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze e-commerce lub w obsłudze platform zakupowych;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Posiadasz umiejętności budowania oraz nawiązywania długotrwałych relacji z klientami;
- Jesteś osobą nastawioną na realizację celów oraz złożonych planów biznesowych;
- Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym - min. B2;
- Wyróżnia Cię zaangażowanie i chęć pogłębiania wiedzy w branży e-commerce.
- Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedaży;
- Pozyskiwanie nowych sprzedawców;
- Budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi sprzedawcami, opracowywanie dostosowanych rozwiązań w celu spełnienia ich wymagań;
- Analiza konkurencji i bieżące badanie trendów w celu ulepszania oferty;
- Zarządzanie i koordynacja projektów, współpraca z członkami cross-funkcyjnych zespołów (IT, handel detaliczny, sklepy, finanse);
- Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności w celu zwiększenia satysfakcji klientów i rentowności.
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Podobne oferty:
20.04.2025
Specjalista ds. Marketplace
Firma: BrandLine Group Sp. z o. o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Kręglewskiego 1
Twój zakres obowiązków: Dołączysz do działu e-commerce, w którym po wdrożeniu, samodzielnie poprowadzisz sprzedaż naszych marek na marketplace’ach Rozwiniesz sprzedaż we wskazanych obszarach- jesteśmy ambitni, chcemy wyznaczać trendy i zdobywać góry na listingach Będziesz realizować ustalone cele sprzedażowe...
17.04.2025
E-commerce Manager
Firma: nietylkofiranki.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Janki
Zadania: Współtworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na naszym e-sklepie Nadzór nad UX/UI sklepu internetowego oraz dokonywanie ulepszeń technicznych Zarządzanie budżetem e-commerce – planowanie i nadzorowanie wydatków, z naciskiem na maksymalizację ERS Współpraca z agencjami zewnętrznymi/działem marketingu w...
17.04.2025
Specjalista do e-commerce
Firma: EURODRUT Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Tarnowo Podgórne
Opis stanowiska Kompleksowa obsługa klientów w sklepie internetowym (pomoc w doborze produktów, przyjmowanie zamówień i nadzór nad ich realizacją, kontakt z klientem)- Shoper/Wapro Kształtowanie strategii sprzedażowej oraz polityki rozwoju w kanałach e-commerce Przygotowywanie ofert na platformach sprzedażowych...