Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
- lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
- posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
- koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
- cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
- koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta
- pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych
- monitorowanie wskaźników ekonomicznych , ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
- monitorowanie usług konkurencji, współpraca ze wszystkimi sektorami w sklepie i dedykowanym zespołem w centrali
- nadzorowanie sprawnego przebiegu procesów reklamacyjnych, obsługi posprzedażowej oraz prowadzenie spraw spornych z dbałością o satysfakcję klienta
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań będących źródłem pozytywnych doświadczeń klienta
- budowanie więzi z lokalną społecznością oraz dbanie o pozytywny wizerunek sklepu , poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Podobne oferty:
04.11.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
31.10.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
28.10.2025
Koordynator Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
prowadzenie spotkań z odwiedzającymi oraz prezentowanie obiektu, odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji o ofercie, utrzymywanie kontaktu z partnerami zewnętrznymi i reagowanie na bieżące potrzeby, przygotowywanie procedur i dbanie o sprawny przepływ informacji, obsługa systemu rezerwacyjnego oraz...