Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu

Dołącz do ekipy jako
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Klientocentryczność i dostarczanie najwyższej jakości serwisu są dla nas ważne. Regularnie badamy satysfakcję klientów, co motywuje nas do nieustannego podnoszenia standardów. Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju. Dowiedz się więcej o pracy w Leroy Merlin i znajdź swoje miejsce w Ekipie!
Kogo szukamy?
  • lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
  • posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
  • chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
  • koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
  • cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
Zachęcamy do aplikowania również osoby z niepełnosprawnością.
Jakie zadania na Ciebie czekają?
  • koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta
  • pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych
  • monitorowanie wskaźników ekonomicznych , ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
  • monitorowanie usług konkurencji, współpraca ze wszystkimi sektorami w sklepie i dedykowanym zespołem w centrali
  • nadzorowanie sprawnego przebiegu procesów reklamacyjnych, obsługi posprzedażowej oraz prowadzenie spraw spornych z dbałością o satysfakcję klienta
  • poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań będących źródłem pozytywnych doświadczeń klienta
  • budowanie więzi z lokalną społecznością oraz dbanie o pozytywny wizerunek sklepu , poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
Twoje benefity w Ekipie Leroy Merlin:
  • premię za progresję;
  • udział w wynikach i akcjonariat;
  • fundusz mieszkaniowy;
  • dofinansowanie do termomodernizacji;
  • ubezpieczenie grupowe;
  • prywatna opieka medyczna;
  • eTutor - platforma do nauki języków obcych;
  • kafeteria benefitów MyBenefit;
  • rabat na zakupy;
  • telefon służbowy.
Zgodnie z obowiązującymi przepisami dane osobowe przetwarzane będą w celu i w okresie sześciu (6) miesięcy po zakończeniu rekrutacji na stanowisko wskazane w formularzu, a w razie wyrażenia zgody dotyczącej przyszłych rekrutacji do odwołania zgody nie dłużej jednak nić 24 miesiące oraz dla wypełnienia prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez administratora danych. Administratorem danych jest Leroy - Merlin Polska sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Burakowskiej 14, kontakt ochronadanych@leroymerlin.pl. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym na podstawie umów powierzenia w zakresie niezbędnym do realizacji powyższych celów. Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu przetwarzaniu, w tym profilowaniu. Osobie, której dane dotyczą przysługuje prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo dostępu do treści i przenoszenia swoich danych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Podanie danych jest dobrowolne, jednak niezbędne dla realizacji wyżej wymienionych celów. Więcej informacji znajduje się na stronie www.leroymerlin.pl w polityce prywatności.
kariera.leroymerlin.pl

Podobne oferty:

09.10.2025

Koordynator obsługi klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek

Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Współpraca z wykonawcami usług montażowych Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi...

Więcej informacji

01.10.2025

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...

Więcej informacji

30.09.2025

Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń

Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia