Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
- lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
- posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
- koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
- cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
- koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta
- pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych
- monitorowanie wskaźników ekonomicznych , ich regularna analiza i wdrażanie rozwiązań mających na celu ich poprawę
- monitorowanie usług konkurencji, współpraca ze wszystkimi sektorami w sklepie i dedykowanym zespołem w centrali
- nadzorowanie sprawnego przebiegu procesów reklamacyjnych, obsługi posprzedażowej oraz prowadzenie spraw spornych z dbałością o satysfakcję klienta
- poszukiwanie i wdrażanie rozwiązań będących źródłem pozytywnych doświadczeń klienta
- budowanie więzi z lokalną społecznością oraz dbanie o pozytywny wizerunek sklepu , poprzez podejmowanie różnorodnych działań we współpracy z mieszkańcami
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Podobne oferty:
09.10.2025
Koordynator obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta Współpraca z wykonawcami usług montażowych Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi...
01.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
30.09.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...