Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
- lubisz ludzi, a Twoją pasją jest handel i kontakt z klientami
- posiadasz doświadczenie w koordynowaniu zadań zespołu oraz pracą związaną z obsługą posprzedażową towarów i usług
- chętnie dzielisz się wiedzą i zdobywasz nowe umiejętności
- koncentrujesz się na działaniu i poszukiwaniu usprawnień
- cechuje Cię entuzjazm i zaangażowanie w to co robisz, stawiasz przed sobą ambitne cele i angażujesz współpracowników w ich realizację
- posiadasz doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu w obszarze sprzedaży i usług
- koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta
- aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i profesjonalnymi np. deweloperami, agencjami nieruchomości i innymi instytucjami
- koordynowanie działań mających na celu realizację planów sprzedaży usług projektowych i poszukiwanie rozwiązań przekładających się na wzrost sprzedaży
- koordynowanie, wdrażanie i sprzedaż nowoczesnych, innowacyjnych rozwiązań produktów i usług, np. OZE
- monitorowanie wskaźników sprzedaży, poszukiwanie nowych rozwiązań w celu ich podnoszenia
- budowanie długotrwałych relacji z klientami oraz promowanie programu lojalnościowego
- monitorowanie działań konkurencji
- premia kwartalna
- udział w wynikach i Akcjonariat
- fundusz mieszkaniowy
- dofinansowanie do termomodernizacji
- ubezpieczenie grupowe
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa
- prywatna opieka medyczna
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych
- kafeteria benefitów MyBenefit
- rabat na zakupy
- telefon służbowy
- autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego
Podobne oferty:
30.09.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...
25.09.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Strategiczne kierowanie procesami reklamacyjnymi w firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań korygujących Optymalizacja procedur jakościowych oraz monitorowanie ich efektywności Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami oraz partnerami biznesowymi Zarządzanie zespołem i wspieranie jego rozwoju...
25.09.2025
Kierownik działu obsługi klienta i nadzoru kas
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Egzekwowanie obowiązujących procedur kasowo-księgowo-finansowych. Nadzór nad bezpiecznym i prawidłowym przepływem towarów na liniach kasowych. Zapewnienie klientom wyjątkowej jakości obsługi, w tym obsługi reklamacji i zwrotów. Analiza wskaźników ekonomicznych i implementacja strategii ich poprawy. Aktywne...