Koordynator obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10309985, z dnia 2025-10-09

Klient portalu Praca.pl

Koordynator obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa, Targówek

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
  • Współpraca z wykonawcami usług montażowych
  • Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych
  • Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi działami sklepu oraz centralą
  • Nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową, w tym rozwiązywanie sytuacji spornych
  • Inicjowanie działań zwiększających satysfakcję klientów
  • Budowanie relacji z lokalną społecznością i dbanie o dobry wizerunek sklepu

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze posprzedażowej
  • Umiejętność dzielenia się wiedzą i chęć rozwoju
  • Orientacja na działanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
  • Entuzjazm, zaangażowanie i umiejętność motywowania zespołu
  • Otwartość na kontakt z klientem i zamiłowanie do handlu
  • Aplikacje mile widziane również od osób z niepełnosprawnościami

Oferujemy

  • Premię za wyniki i progresję
  • Udział w programie akcjonariatu i funduszu mieszkaniowego
  • Dofinansowanie do termomodernizacji
  • Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
  • Dostęp do platformy eTutor do nauki języków
  • Kafeterię benefitów MyBenefit
  • Rabat pracowniczy na zakupy
  • Telefon służbowy
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

31.10.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...

Więcej informacji

31.10.2025

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...

Więcej informacji

28.10.2025

Koordynator Obsługi Klienta

Firma: Klient portalu Praca.pl

Lokalizacja: małopolskie / Kraków

prowadzenie spotkań z odwiedzającymi oraz prezentowanie obiektu, odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji o ofercie, utrzymywanie kontaktu z partnerami zewnętrznymi i reagowanie na bieżące potrzeby, przygotowywanie procedur i dbanie o sprawny przepływ informacji, obsługa systemu rezerwacyjnego oraz...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia