Ogłoszenie numer: 10309985, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Koordynator obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Opis stanowiska
- Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Współpraca z wykonawcami usług montażowych
- Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi działami sklepu oraz centralą
- Nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową, w tym rozwiązywanie sytuacji spornych
- Inicjowanie działań zwiększających satysfakcję klientów
- Budowanie relacji z lokalną społecznością i dbanie o dobry wizerunek sklepu
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze posprzedażowej
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i chęć rozwoju
- Orientacja na działanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
- Entuzjazm, zaangażowanie i umiejętność motywowania zespołu
- Otwartość na kontakt z klientem i zamiłowanie do handlu
- Aplikacje mile widziane również od osób z niepełnosprawnościami
Oferujemy
- Premię za wyniki i progresję
- Udział w programie akcjonariatu i funduszu mieszkaniowego
- Dofinansowanie do termomodernizacji
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy eTutor do nauki języków
- Kafeterię benefitów MyBenefit
- Rabat pracowniczy na zakupy
- Telefon służbowy
Podobne oferty:
08.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Targówek
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów w obsłudze klienta pozyskiwanie i współpraca z wykonawcami usług montażowych monitorowanie wskaźników...
01.10.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: warmińsko-mazurskie / Olsztyn
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
30.09.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...