Ogłoszenie numer: 10309985, z dnia 2025-10-09
Klient portalu Praca.pl
Koordynator obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa, Targówek
Opis stanowiska
- Organizacja i nadzorowanie pracy zespołu: przydzielanie zadań, wsparcie wdrożeniowe dla nowych pracowników, dbanie o wysoką jakość obsługi klienta
- Współpraca z wykonawcami usług montażowych
- Analiza wyników ekonomicznych i wdrażanie działań optymalizacyjnych
- Monitorowanie ofert konkurencji i współpraca z innymi działami sklepu oraz centralą
- Nadzór nad procesami reklamacyjnymi i obsługą posprzedażową, w tym rozwiązywanie sytuacji spornych
- Inicjowanie działań zwiększających satysfakcję klientów
- Budowanie relacji z lokalną społecznością i dbanie o dobry wizerunek sklepu
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i obsłudze posprzedażowej
- Umiejętność dzielenia się wiedzą i chęć rozwoju
- Orientacja na działanie, nastawienie na poszukiwanie rozwiązań i usprawnień
- Entuzjazm, zaangażowanie i umiejętność motywowania zespołu
- Otwartość na kontakt z klientem i zamiłowanie do handlu
- Aplikacje mile widziane również od osób z niepełnosprawnościami
Oferujemy
- Premię za wyniki i progresję
- Udział w programie akcjonariatu i funduszu mieszkaniowego
- Dofinansowanie do termomodernizacji
- Ubezpieczenie grupowe i prywatną opiekę medyczną
- Dostęp do platformy eTutor do nauki języków
- Kafeterię benefitów MyBenefit
- Rabat pracowniczy na zakupy
- Telefon służbowy
Podobne oferty:
31.10.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...
31.10.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
28.10.2025
Koordynator Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
prowadzenie spotkań z odwiedzającymi oraz prezentowanie obiektu, odpowiadanie na pytania klientów i udzielanie informacji o ofercie, utrzymywanie kontaktu z partnerami zewnętrznymi i reagowanie na bieżące potrzeby, przygotowywanie procedur i dbanie o sprawny przepływ informacji, obsługa systemu rezerwacyjnego oraz...