- przedstawianie oferty usług medycznych z zakresu zabiegów operacyjnych,
- zapewnienie kompleksowej organizacji procesów związanych z przygotowania pacjenta do operacji oraz przyjęcia na oddział,
- bezpośrednia obsługa Pacjentów oraz utrzymywanie kontaktu telefonicznego i mailowego,
- współpraca z zespołem medycznym (lekarze, pielęgniarki) oraz innymi jednostkami organizacyjnymi,
- odpowiedzialność za przygotowanie dokumentów niezbędnych do zabiegu operacyjnego,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
- wykształcenie min. średnie,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- umiejętność nawiązywania i utrzymywania dobrych relacji z Pacjentem,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze Pacjenta/Klienta,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej, umiejętność pracy pod presją czasu,
- samodzielność w działaniu,
- zdolność szybkiego uczenia się,
- gotowość do pracy w 8-godzinnym systemie zmianowym (7:00-19:00).
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- elastyczny grafik – wiemy, jak ważne jest zachowanie work-life balance,
- wsparcie opiekuna aż do momentu, gdy poczujesz się samodzielny/a,
- zdobycie doświadczenia w dużej, znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
- Opieka Medyczna
- Ubezpieczenie szpitalne
- Karta sportowa
- Program wellbeingowy
- Kursy języka angielskiego
- Ubezpieczenie na życie
- Przejrzyste ścieżki rozwoju
- Profesjonalne szkolenia
- Program Poleceń
- Konkursy z nagrodami
Podobne oferty:
20.06.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych. Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi Zarządzanie...
17.06.2025
Team Manager with Japanese
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Specific Job Responsibilities Supervising the Customer Service Specialist team to ensure full compliance with Foundever and client security requirements. Ensuring the team meets key performance indicators (KPIs). Fostering a culture of open communication within the team. Recognizing and rewarding team members who achieve top...
16.06.2025
Kierownik / Kierowniczka działu obsługi klienta i serwisu
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Kłodzko
Jakie zadania na Ciebie czekają? przestrzeganie i egzekwowanie procedur kasowo-księgowo-finansowych obowiązujących w dziale odpowiedzialność za bezpieczeństwo i wiarygodność przepływu zakupionych towarów przez kasy gwarantowanie profesjonalnej obsługi klientów oraz przestrzeganie procedur w obszarach reklamacji,...