Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie.
- wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta,
- koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów,
- monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego Zespołu (wyznaczanie i egzekwowanie realizacji celów poprzez motywowanie/coaching),
- inicjowanie i wdrażanie działań mających na celu doskonalenie procesów obsługi w Contact Center,
- ścisła współpraca z innymi działami w ramach struktury Contact Center.
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze Pacjenta,
- dyspozycyjność do pracy od poniedziałku do piątku oraz w weekendy,
- praktyczna znajomość MS Office, zwłaszcza MS Excel,
- wysoko rozwinięte umiejętności z zakresu organizacji pracy,
- chęć dzielenia się pasją związaną z pracą z ludźmi,
- odpowiedzialność, pewność siebie oraz otwartość na nowe wyzwania.
- szeroki pakiet benefitów dla Ciebie i Twoich bliskich m. in. opieka medyczna, ubezpieczenie szpitalne LUX MED - Pełna Opieka, karta sportowa, dostęp do platformy kursów językowych,
- rozwój to nasza codzienność – zapewniamy szkolenia i ścieżkę awansu,
- wdrożenie do pełnienia nowej roli - nauczymy Cię wszystkiego,
- work-life balance – wiemy, jak ważne jest zachowanie równowagi,
- zdobycie doświadczenia w dużej i znanej firmie - jesteśmy liderem branży medycznej,
- dobrą atmosferę – po prostu lubimy ze sobą pracować!
Podobne oferty:
23.10.2025
Lider zespołu obsługi klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych, dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów, wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów, monitorowanie wyników i wdrażanie wskaźników efektywności, motywowanie, rozwój i wspieranie...
22.10.2025
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR. Na co dzień...
28.09.2025
Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych przez podległy Zespół, nadzór nad procesami utrzymania klienta...