Ogłoszenie numer: 10423011, z dnia 2025-11-17
Klient portalu Praca.pl
Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług
Miejsce pracy: Tarnobrzeg
Opis stanowiska
- Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta
- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje)
- Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług projektowych i rozwiązań innowacyjnych (np. OZE)
- Analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz promocja programu lojalnościowego
- Monitorowanie działań konkurencji i reagowanie na zmiany rynkowe
Wymagania
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażowej
- Umiejętność efektywnej komunikacji i motywowania współpracowników
- Otwartość na rozwój, dzielenie się wiedzą i wdrażanie nowych rozwiązań
- Nastawienie na działanie, szukanie usprawnień i realizację ambitnych celów
- Entuzjazm, zaangażowanie i pasja do pracy z klientem
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od wyników zespołu i sklepu
- Udział w zyskach firmy – możliwość inwestycji w akcje
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy myBenefit i MultiSport
- Rozbudowany program rozwojowy – kursy, szkolenia, platforma językowa dla Ciebie i bliskich
- Służbowy smartfon również do użytku prywatnego
- Zniżki pracownicze i dofinansowanie do zakupu pierwszego mieszkania oraz termomodernizacji
- Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Podobne oferty:
15.11.2025
Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin
Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...
15.11.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
31.10.2025
Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)
Firma: AGATA Spółka Akcyjna
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...