Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Ogłoszenie numer: 10423011, z dnia 2025-11-17

Klient portalu Praca.pl

Koordynator Zespołu Sprzedaży i Usług

Miejsce pracy: Tarnobrzeg

 

Opis stanowiska

  • Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje)
  • Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług projektowych i rozwiązań innowacyjnych (np. OZE)
  • Analiza wyników sprzedażowych i wdrażanie rozwiązań podnoszących efektywność
  • Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientami oraz promocja programu lojalnościowego
  • Monitorowanie działań konkurencji i reagowanie na zmiany rynkowe

Wymagania

  • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem w obszarze sprzedaży i obsługi posprzedażowej
  • Umiejętność efektywnej komunikacji i motywowania współpracowników
  • Otwartość na rozwój, dzielenie się wiedzą i wdrażanie nowych rozwiązań
  • Nastawienie na działanie, szukanie usprawnień i realizację ambitnych celów
  • Entuzjazm, zaangażowanie i pasja do pracy z klientem

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie – umowa o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz kwartalne premie uzależnione od wyników zespołu i sklepu
  • Udział w zyskach firmy – możliwość inwestycji w akcje
  • Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do platformy myBenefit i MultiSport
  • Rozbudowany program rozwojowy – kursy, szkolenia, platforma językowa dla Ciebie i bliskich
  • Służbowy smartfon również do użytku prywatnego
  • Zniżki pracownicze i dofinansowanie do zakupu pierwszego mieszkania oraz termomodernizacji
  • Program poleceń pracowniczych z atrakcyjnym wynagrodzeniem
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

15.11.2025

Zastępca Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas

Firma: Transgourmet Polska

Lokalizacja: dolnośląskie / Lubin

Twój zakres obowiązków wspieranie Kierownika Działu Obsługi Klienta i Kas w codziennych obowiązkach, organizacja i nadzór operacji kasjerskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem działu m.in. w zakresie rejestracji klientów, gwarancjami i reklamacją, zapewnienie wysokiego poziomu obsługi klienta, organizacja...

Więcej informacji

15.11.2025

Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego

Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.

Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg

Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...

Więcej informacji

31.10.2025

Dyrektor ds. Jakości i Reklamacji (m/k)

Firma: AGATA Spółka Akcyjna

Lokalizacja: śląskie / Katowice

Twój zakres obowiązków: Strategiczne zarządzanie całością procesów reklamacyjnych w Firmie; Analiza przyczyn reklamacji i wdrażanie działań naprawczych; Monitorowanie i optymalizacja procesów jakościowych oraz wdrażanie działań naprawczych; Budowanie relacji z klientami i partnerami biznesowymi; Zarządzanie...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia