- Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Pacjenta.
- Organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy rejestracji medycznej.
- Monitorowanie jakości obsługi pacjenta oraz wdrażanie działań usprawniających.
- Tworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów obsługi pacjenta.
- Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i bieżące wsparcie dla pracowników rejestracji.
- Współpraca z działami medycznymi i administracyjnymi placówki.
- Raportowanie wyników pracy zespołu do przełożonych.
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowane w branży medycznej.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i organizacji pracy.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Nastawienie na jakość obsługi i satysfakcję pacjenta.
- Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych w rejestracji medycznej będzie dodatkowym atutem.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: zarządzanie, zdrowie publiczne, administracja).
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy (umowa o prace/b2b/umowa zlecenia).
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Budowanie ścieżki kariery
- Spotkania integracyjne
- Przyjazny zespół i warunki pracy
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na studia wyższe
Podobne oferty:
14.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Zespołu Sprzedaży
Firma: adidas
Lokalizacja: małopolskie / Modlniczka, adidas Outlet Store Modlniczka
Co będziesz robić Wspierać zespół w osiąganiu celów sprzedażowych i dbać o najwyższy poziom obsługi. Zarządzać zmianą: delegować zadania, udzielać informacji zwrotnej i rozwijać członków zespołu. Budować atmosferę opartą na szacunku, współpracy i różnorodności. Analizować KPI, obserwować wyniki i...
12.12.2025
Kierowniczka / Kierownik Zespołu Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu na...
11.12.2025
Team Leader with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service meets contract KPIs and...