- Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Pacjenta.
 - Organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy rejestracji medycznej.
 - Monitorowanie jakości obsługi pacjenta oraz wdrażanie działań usprawniających.
 - Tworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów obsługi pacjenta.
 - Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i bieżące wsparcie dla pracowników rejestracji.
 - Współpraca z działami medycznymi i administracyjnymi placówki.
 - Raportowanie wyników pracy zespołu do przełożonych.
 
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowane w branży medycznej.
 - Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i organizacji pracy.
 - Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
 - Nastawienie na jakość obsługi i satysfakcję pacjenta.
 - Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych w rejestracji medycznej będzie dodatkowym atutem.
 - Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: zarządzanie, zdrowie publiczne, administracja).
 
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy (umowa o prace/b2b/umowa zlecenia).
 - Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
 - Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
 - Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
 
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
 - Realny wpływ na rozwój firmy
 - Budowanie ścieżki kariery
 - Spotkania integracyjne
 - Przyjazny zespół i warunki pracy
 - Elastyczny czas pracy
 - Zniżki na studia wyższe
 
Podobne oferty:
03.11.2025
Koordynator biura sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bielany
Poszukujemy pasjonatów turystyki, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Osoba ta będzie zarządzała zespołem w salonie sprzedaży, odpowiadając za obsługę klienta oraz rozwijanie efektywności salonu poprzez: Realizację celów sprzedażowych, Nadzór nad działalnością biura i parametrami sprzedaży, Inicjowanie...
30.10.2025
Manager Handlowy
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Łomianki
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej...
27.10.2025
Lider / Liderka Zespołu Hostess
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bielany
Czas pracy: 27 listopada – 23 grudnia, godziny 10:00–20:00 Poszukujemy osoby odpowiedzialnej za organizację i nadzór nad zespołem hostess podczas świątecznej akcji promocyjnej w Centrum Handlowym Młociny. Zakres obowiązków: koordynowanie pracy hostess, prowadzenie krótkich szkoleń z obsługi klienta i zasad akcji,...