- Zarządzanie i koordynowanie pracy zespołu Biura Obsługi Pacjenta.
- Organizowanie i nadzorowanie codziennej pracy rejestracji medycznej.
- Monitorowanie jakości obsługi pacjenta oraz wdrażanie działań usprawniających.
- Tworzenie i wdrażanie procedur oraz standardów obsługi pacjenta.
- Prowadzenie szkoleń wdrożeniowych i bieżące wsparcie dla pracowników rejestracji.
- Współpraca z działami medycznymi i administracyjnymi placówki.
- Raportowanie wyników pracy zespołu do przełożonych.
- Minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – preferowane w branży medycznej.
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem i organizacji pracy.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne i komunikacyjne.
- Nastawienie na jakość obsługi i satysfakcję pacjenta.
- Znajomość systemów informatycznych wykorzystywanych w rejestracji medycznej będzie dodatkowym atutem.
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki: zarządzanie, zdrowie publiczne, administracja).
- Bezpieczeństwo zatrudnienia w oparciu o wybraną formę współpracy (umowa o prace/b2b/umowa zlecenia).
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Współpracę przy projektach mających wpływ na rozwój organizacji.
- Zniżki na studia w Uczelni partnerskiej.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Budowanie ścieżki kariery
- Spotkania integracyjne
- Przyjazny zespół i warunki pracy
- Elastyczny czas pracy
- Zniżki na studia wyższe
Podobne oferty:
19.11.2025
Koordynator biura sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Bielany
Poszukujemy pasjonatów turystyki, lubiących wyzwania i pracę z ludźmi. Osoba ta będzie zarządzała zespołem w salonie sprzedaży, odpowiadając za obsługę klienta oraz rozwijanie efektywności salonu poprzez: Realizację celów sprzedażowych, Nadzór nad działalnością biura i parametrami sprzedaży, Inicjowanie...
18.11.2025
Koordynator / Koordynatorka Zespołu Obsługi Pacjenta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: lubelskie / Lublin
zarządzanie i motywowanie zespołu pracowników rejestracji pacjentów planowanie oraz nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura obsługi pacjenta monitorowanie jakości obsługi i wdrażanie rozwiązań podnoszących satysfakcję pacjentów opracowywanie oraz aktualizacja standardów i procedur obsługi prowadzenie...
30.10.2025
Manager Handlowy
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Łomianki
Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej...