Do Twoich zadań na tym stanowisku należeć będzie:
- monitorowanie pracy zespołu,
- obsługa reklamacji,
- wsparcie pracowników w bezpośredniej obsłudze klienta,
- nadzór nad najwyższą jakością wykonywanych obowiązków przez zespół,
- przygotowywanie raportów, analiz i zestawień dotyczących reklamacji,
- pełnienie funkcji menadżera dyżurnego Centrum,
- dbałość o realizację celów finansowych.
Najlepszy kandydat to taki, który:
- posiada min. 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta (preferowana bezpośrednia),
- ma min. 1 rok doświadczenia w zarządzaniu zespołem,
- swobodnie komunikuje się w języku angielskim (min. B2),
- cechuje się łatwością w nawiązywania kontaktów oraz świetną organizacją pracy własnej,
- jest nastawiony na realizacje celów.
Jakie warunki współpracy możemy Ci zaproponować?
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat,
- pracę zmianową (8-godzinny system pracy), centrum czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00- 20:00, w soboty 8:00-14:00,
- bardzo dobrą atmosferę w pracy (ponad 60% pracowników Medicover uznaje to za największy atut firmy),
- możliwość udziału w projektach mających na celu stworzenie jak najbardziej innowacyjnych rozwiązań w obsłudze klienta,
- benefity m.in. prywatna opieka medyczna dla Ciebie i Twoich bliskich, współfinansowana karta sportowa, inne usługi i produkty na platformie Medicover Benefits i wiele więcej,
- praca w nowoczesnym centrum medycznym, gdzie pracujemy według światowych standardów opieki medycznej.
Jakie możliwości rozwoju możemy Ci zaproponować?
- program rekrutacji wewnętrznych pozwala na aplikowanie na stanowiska wewnątrz organizacji już od 1. dnia pracy,
- nauka języka angielskiego (dofinansowanie kursów),
- możliwość uczestniczenia w szkoleniach managerskich podnoszących Twoje kwalifikacje.
Podobne oferty:
22.12.2025
Koordynator / Koordynatorka działu obsługi klienta profesjonalnego i projektowego
Firma: Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Jakie zadania na Ciebie czekają? koordynowanie pracy podległego zespołu w tym m.in. rozdzielanie zadań, monitorowanie stanu ich realizacji, wdrożenie nowych pracowników, dbanie o realizację naszych standardów obsługi klienta aktywne pozyskiwanie i nawiązywanie współpracy z nowymi klientami projektowymi i...
17.12.2025
Koordynator / Koordynatorka Zespołu Sprzedaży i Usług
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: podkarpackie / Tarnobrzeg
Organizacja i nadzór nad codzienną pracą zespołu – przydzielanie zadań, wdrażanie nowych osób, monitorowanie standardów obsługi klienta Aktywne pozyskiwanie nowych klientów biznesowych (np. deweloperzy, agencje nieruchomości, instytucje) Koordynacja działań mających na celu zwiększenie sprzedaży usług...
12.12.2025
Koordynatorka / Koordynator Zespołu Obsługi Pacjentów
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Nadzorowanie jakości i efektywności pracy zespołu. Obsługa oraz analiza reklamacji. Wsparcie zespołu w bezpośredniej obsłudze pacjentów. Raportowanie wyników działalności zespołu. Pełnienie roli menadżera dyżurnego centrum. Realizacja celów finansowych centrum. Minimum 3 lata doświadczenia w obsłudze klienta,...