- odbieranie połączeń od niemieckojęzycznych klientów
- pomoc w sprawach napraw, gwarancji, części i drobnych usterek
- szukanie rozwiązań na odległość
- dobieranie produktów do klienta w odpowiedzi na jego potrzeby
- praca z systemem CRM
- niemiecki na poziomie C1 - płynnie, pewnie, bez stresu
- odrobina technicznej intuicji / umiejętność logicznego myślenia
- pozytywne podejście do ludzi i wyzwań
- nie boi się rozmów telefonicznych
- umiejętność słuchania
- chęć pomagania
- doświadczenie w obsłudze klienta lub serwisie
- znajomość systemu CRM (świetnie jeśli znasz SAS Customer Intelligence)
- znajomość języka angielskiego
- wynagrodzenie 7 500 PLN brutto na umowie o pracę
- pracę w nowoczesnym biurze w Katowicach
- szkolenie na start
- "owocowe czwartki"
- kafeteria MyBenefit
- prywatne ubezpieczenie zdrowotne
- przyjazną atmosferę, w której żarty są mile widziane a pytania nigdy nie są głupie
Podobne oferty:
02.12.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z językiem serbskim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klienta przez telefon, e-mail, czat i social media Pomoc w zakresie informacji o produktach i rozwiązywania problemów technicznych Inicjowanie i zarządzanie procesami naprawy urządzeń Xiaomi Przestrzeganie szczegółowych wytycznych dotyczących projektów i utrzymywanie wysokich...
02.12.2025
Customer service specialist in the automotive industry with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying...
02.12.2025
Customer service specialist in the automotive industry with Italian
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Collaborate with colleagues to enhance the overall customer experience. Staying updated on the latest...