- Codzienne zarządzanie zespołem konsultantów telefonicznych
- Monitorowanie wyników oraz frekwencji pracowników
- Regularne coachingi i wsparcie rozwojowe dla członków zespołu
- Realizacja celów jakościowych i ilościowych zgodnych z założeniami
- Rozwiązywanie trudnych sytuacji i wsparcie w obsłudze eskalacji
- Organizacja spotkań i działań zespołowych
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy o procedurach i standardach pracy
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, minimum 1 rok na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w sprzedaży
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. C1) i angielskiego (min. B2)
- Umiejętność pracy pod presją i skutecznego motywowania zespołu
- Rozwinięte zdolności komunikacyjne i organizacyjne
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Międzynarodowe środowisko pracy
- Programy rozwojowe, coaching i mentoring
- Prywatną opiekę medyczną
- Integracje i wydarzenia zespołowe
Podobne oferty:
05.12.2025
Team Leader with German
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Supervise and monitor a call center German speaking team, ensuring adherence to attendance and work policies. Regularly coach team members to meet weekly performance goals. Address performance issues, create improvement plans, and implement corrective actions as necessary. Ensure customer service meets contract KPIs and...
25.11.2025
Kierownik / Kierowniczka Call Center Szpitali
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: zarządzanie rozproszonym zespołem konsultantów i koordynatorów – planowanie, motywowanie, rozwój kompetencji, nadzór nad realizacją wskaźników efektywności operacyjnej (KPI) oraz sprzedażowych, planowanie...