Lider zespołu obsługi klienta

Ogłoszenie numer: 10358714, z dnia 2025-10-23

Klient portalu Praca.pl

Lider zespołu obsługi klienta

Miejsce pracy: Warszawa

 

Opis stanowiska

  • zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych,
  • dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów,
  • wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów,
  • monitorowanie wyników i wdrażanie wskaźników efektywności,
  • motywowanie, rozwój i wspieranie członków zespołu w realizacji celów,
  • analiza danych, raportowanie wyników i podejmowanie decyzji zwiększających skuteczność działań.

Wymagania

  • minimum 2 lata doświadczenia w audycie finansowym,
  • wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii,
  • znajomość krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości,
  • dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office,
  • umiejętność pracy zespołowej oraz odpowiedzialność w działaniu.

Oferujemy

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • możliwość pracy w trybie hybrydowym,
  • dofinansowanie opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia,
  • wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta,
  • szeroki dostęp do szkoleń merytorycznych i rozwojowych,
  • jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen okresowych,
  • spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę w zespole.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty:

22.10.2025

Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Klienta

Firma: Benefit Systems S.A.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego

Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR. Na co dzień...

Więcej informacji

14.10.2025

Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 94

Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta, koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów, monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego...

Więcej informacji

28.09.2025

Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta

Firma: LUX MED Sp. z o.o.

Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2

Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED​ przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych przez podległy Zespół, nadzór nad procesami utrzymania klienta...

Więcej informacji

Najnowsze oferty pracy:

Więcej ofert pracy

Ogłoszenia