Ogłoszenie numer: 10358714, z dnia 2025-10-23
Klient portalu Praca.pl
Lider zespołu obsługi klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- zarządzanie kilku- lub kilkunastoosobowym zespołem obsługującym klientów biznesowych,
- dbanie o wysoką jakość kontaktu i satysfakcję klientów,
- wprowadzanie usprawnień w codziennej pracy oraz optymalizacja procesów,
- monitorowanie wyników i wdrażanie wskaźników efektywności,
- motywowanie, rozwój i wspieranie członków zespołu w realizacji celów,
- analiza danych, raportowanie wyników i podejmowanie decyzji zwiększających skuteczność działań.
Wymagania
- minimum 2 lata doświadczenia w audycie finansowym,
- wykształcenie wyższe w zakresie finansów, rachunkowości lub ekonomii,
- znajomość krajowych i międzynarodowych standardów rachunkowości,
- dobra znajomość języka angielskiego i pakietu MS Office,
- umiejętność pracy zespołowej oraz odpowiedzialność w działaniu.
Oferujemy
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość pracy w trybie hybrydowym,
- dofinansowanie opieki medycznej, karty sportowej i ubezpieczenia,
- wsparcie w zdobywaniu uprawnień biegłego rewidenta,
- szeroki dostęp do szkoleń merytorycznych i rozwojowych,
- jasno określoną ścieżkę kariery i system ocen okresowych,
- spotkania integracyjne i przyjazną atmosferę w zespole.
Podobne oferty:
22.10.2025
Kierownik / Kierowniczka Zespołu Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy Pl. Europejskim, blisko stacji metra Rondo Daszyńskiego
Benefit Systems, tutaj słowo „możliwości” odmieniamy przez wszystkie przypadki i serwujemy w multi dawkach. Działamy na polskim rynku od 2000 roku. Jesteśmy trendsetterem w benefitach sportowych i wspieramy dbałość o dobrostan pracowników oraz dostarczamy narzędzia ułatwiające prace działów HR. Na co dzień...
14.10.2025
Koordynator Zespołu Obsługi Pacjenta w Contact Center
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, al. Jerozolimskie 94
Praca w Contact Center LUX MED przy al. Jerozolimskich 94 w Warszawie. Twoją rolą będzie: wsparcie merytoryczne Pracowników Contact Center w zakresie obsługi Pacjenta, koordynowanie i nadzorowanie bieżącej pracy Contact Center podczas pełnionych dyżurów, monitorowanie efektywności i jakości pracy podległego...
28.09.2025
Kierownik Zespołu Utrzymania Klienta
Firma: LUX MED Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Szturmowa 2
Praca w wewnętrznym Call Center Sprzedaży LUX MED przy ul. Szturmowej 2 w Warszawie. Twoją rolą będzie: koordynowanie i nadzorowanie pracy podległego Zespołu Call Center Utrzymania Klienta, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych przez podległy Zespół, nadzór nad procesami utrzymania klienta...