Ogłoszenie numer: 10295513, z dnia 2025-10-05
Klient portalu Praca.pl
Manager Handlowy
Miejsce pracy: Nowy Sącz
Opis stanowiska
- Prowadzenie sprzedaży i dbanie o funkcjonowanie działu
- Osiąganie ustalonych celów sprzedażowych
- Zapewnianie wysokiej jakości obsługi klientów
- Koordynowanie i zarządzanie pracą zespołu
- Rozwijanie umiejętności i motywowanie pracowników
Wymagania
- Minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w branży handlowej
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Umiejętności komunikacyjne i zdolności do pracy zespołowej
- Samodzielność, zdolność do inicjatywy i organizacji
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywanie zadań
- Preferowane osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę, wynagrodzenie zawsze na czas oraz premię uzależnioną od wyników pracy;
- Pakiet opieki medycznej wraz z opieką stomatologiczną,
- Grupowe ubezpieczenie na życie;
- Dofinansowanie do wypoczynku,
- Dofinansowanie karty MultiSport,
- Dofinansowanie posiłków,
- Pożyczki na preferencyjnych warunkach;
- Program poleceń pracowniczych.
Podobne oferty:
08.10.2025
Kierownik Salonu Sprzedaży
Firma: Villaro
Lokalizacja: pomorskie / Kwidzyn
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie raportów miesięcznych...
08.10.2025
Kierownik Salonu Sprzedaży
Firma: Villaro
Lokalizacja: śląskie / Dąbrowa Górnicza
Główne zadania na stanowisku: Budowanie i utrzymywanie pozytywnego obrazu Firmy Osiąganie ustalonych celów sprzedaży Zarządzanie zespołem Zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta Utrzymanie standardów prezentacji produktów Wspieranie rozwoju umiejętności zespołu Przygotowywanie raportów miesięcznych...
08.10.2025
Lider Zespołu Sprzedaży
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: zachodniopomorskie / Szczecin
Realizowanie planów sprzedażowych i dążenie do ich przekraczania; Analiza wyników sprzedaży; Raportowanie do Dyrektora oraz Zastępcy Dyrektora; Szkolenie nowych członków zespołu; Tworzenie grafików; Nadzór nad zachowaniem najwyższych standardów obsługi klienta. Minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu na...