Zawód: Specjalista do spraw kluczowych klientów (key account manager) (wymagany staż - lata: 2)
Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Uprawnienia: Skuteczna sprzedaż i prezentacja oferty w rozmowach telefonicznych
Uprawnienia: pracowitość i samodzielność w działaniu
Uprawnienia: aktywna sprzedaż produktów
Wymagania inne:
Umiejętność swobodnej komunikacji ustnej i pisemnej w języku polskim (również w prawnym kontekście) – warunek konieczny.Doskonała organizacja pracy, rzetelność, systematyczność, dbałość o szczegóły, terminowość.Pozytywne nastawienie do życia; rozwinięte zdolności interpersonalne (wysoki poziom komunikacji); wysoka kultura osobista; nastawienie na realizację własnych celów osobistych oraz zawodowych; konsekwencja w działaniu; umiejętność pracy z czasem.
Kraków
Rodzaj umowy:
Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wynagrodzenie brutto:
od 18 000 PLN
Źródło oferty pracy: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Podobne oferty:
09.12.2025
Key Account Manager
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opieka nad portfelem klientów z sektora administracji publicznej i samorządowej Rozbudowa współpracy z kluczowymi partnerami Wsparcie klienta na każdym etapie współpracy Prowadzenie prezentacji, spotkań i negocjacji Dbanie o wysoką jakość obsługi i satysfakcję kontrahentów Minimum 3 lata doświadczenia w...
08.12.2025
Key Account Manager B2G
Firma: Benefit Systems SA
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań: Możesz pochwalić się min. 3 – letnim doświadczeniem w sprzedaży / dosprzedaży i rozwoju portfela klientów biznesowych i administracji publicznej? Doskonale radzisz sobie w codziennym kontakcie z osobami decyzyjnymi oraz pracy z klientami kluczowymi? Jest Ci znane środowisko i specyfika...
05.12.2025
Key Account Manager
Firma: NEW APPROACH sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Ostrobramska 75C
Zakres obowiązków Zarządzanie relacjami z klientami, zapewnienie wsparcia oraz doradztwa w zakresie wyboru produktów. Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych, planowanie działań w sieciach handlowych. Rozwój sieci partnerskiej, pozyskiwanie nowych partnerów oraz obsługa kluczowych klientów, zwłaszcza w...