- pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, o wiodącej pozycji na rynku w swojej branży,
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników oraz za realizację celów,
- możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych,
- system bezpłatnych szkoleń,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, komputer przenośny).
- sprzedaż usług telekomunikacyjnych Klientom Biznesowym (B2B),
- analiza potencjału rynkowego i działań konkurencji,
- przygotowywanie ofert i prowadzenie negocjacji,
- odpowiedzialność za „portfel” pozyskanych Klientów,
- zapewnienie najwyższej jakości i standardów obsługi Klientom Biznesowym w segmencie sprzedaży B2B.
- minimum rocznego doświadczenia w branży telekomunikacyjnej w segmencie sprzedaży B2B,
- dobrej znajomości rynku oraz telekomunikacji,
- wysokich umiejętności negocjacyjnych i sprzedażowych,
- zorientowania na osiąganie i realizację celów,
- wysokich zdolności interpersonalnych i znajomości etyki biznesowej,
- prawa jazdy kat. B, w tym gotowość do podróży służbowych.
Podobne oferty:
03.11.2025
Młodszy Doradca Klienta Biznesowego
Firma: Credit Agricole Bank Polska S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twoja rola wspierasz Doradców Klienta Biznesowego w obsłudze klientów poprzez pomoc w wyborze odpowiednich produktów i usług bankowych odpowiadasz za realizację indywidualnych celów biznesowych nawiązujesz kontakty z nowymi Klientami i dbasz o utrzymanie relacji sprzedajesz produkty dla firm dbasz o najwyższe standardy...
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych i wsparcie w codziennych zadaniach operacyjnych Aktualizacja danych w systemach i współpraca z zespołem Zapewnienie wysokiego poziomu satysfakcji klientów Wykorzystanie swojej wiedzy do osiągania celów jakościowych i budżetowych Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego Znajomość...
03.11.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Obsługa klientów biznesowych w trybie kolejkowym oraz wsparcie operacyjne ich spraw Aktualizacja danych w systemach i monitorowanie poprawności informacji Wsparcie klienta w codziennych zadaniach i dbanie o jego satysfakcję Praca w zespole, udział w szkoleniach i poznawanie wewnętrznych procedur oraz strategii firmy...