Umowa: umowa o pracę
- Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży.
- Realizacja celów sprzedażowych salonu.
- Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi.
- Budowanie, rozwijanie i zarządzanie podległym zespołem sprzedażowym (rekrutacja, angażowanie, szkolenie i rozwój).
- Utrzymanie ekspozycji towarów zgodnie ze standardami aranżacyjnymi.
- Tworzenie grafików, zarządzanie czasem pracy zespołu.
- Doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym oraz w obsłudze klienta.
- Nastawienie na realizację ambitnych celów jakościowych i ilościowych.
- Umiejętność identyfikowania potrzeb klientów.
- Inspirujący sposób oddziaływania na innych wraz z bardzo dobrą organizacją pracy własnej i zespołu.
- Samodzielność w działaniu i braniu odpowiedzialności za podjęte decyzje, idące w parze z umiejętnością szybkiego reagowania w sytuacjach niestandardowych.
- Wykształcenie wyższe – mile widziane.
- Wszyscy odpowiadamy za sprzedaż i profesjonalną obsługę naszych klientów
- Szkolenia autoryzacyjne – otrzymasz pełne wdrożenie i wsparcie od zespołu
- Brak narzuconych skryptów rozmów – pracujemy z naszymi klientami na relacjach! Poza tym możesz u nas liczyć na między innymi dostęp do naszych produktów i usług na preferencyjnych warunkach, możliwość udziału w różnych konkursach sprzedażowych!
- Znam Talent – szkolenia lub pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz poniżej!
- Umowa o pracę z atrakcyjnym systemem premiowym
- Jasna ścieżka kariery i awansu
- Pakiet medyczny i ubezpieczenie na życie
- Dostęp do platform szkoleniowych, które podniosą Twoją wiedzę
- Dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin / imienin
- Platforma benefitowa - Ty wybierasz z czego korzystasz
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
13.11.2024
Kierownik Salonu Optycznego
Firma: Ziko Optyk z o.o..
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo
Opis stanowiska: Dbanie o poprawne funkcjonowanie salonu, zgodne ze standardami firmy Zapewnienie właściwej obsługi Klienta Zarządzanie personelem salonu oraz planowanie grafików Zarządzanie i optymalizowanie stanów magazynowych Odpowiedzialność za wyniki salonu Wymagania: Min. 3- letnie doświadczenie w zarządzaniu...
11.11.2024
Kierownik Salonu
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: kujawsko-pomorskie / Toruń
Zarządzanie salonem sprzedaży Motywowanie i integrowanie zespołu w ramach wspólnej pracy i coachingu Dbałość o realizację planów sprzedaży, w tym aktywna obsługa naszych Klientów zgodnie ze standardami Praca ze wskaźnikami sprzedażowymi Codzienna praca z kolekcją i dbałość o VM Doświadczenie minimum pół...
11.11.2024
Menadżer / Menadżerka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: małopolskie / Zakopane
Zadania, które na Ciebie czekają: Rozwój biznesu w sklepie wraz z bieżącą analizą i raportowaniem wyników sprzedaży. Realizacja celów sprzedażowych salonu. Czynne uczestnictwo w budowaniu trwałych relacji z klientami w oparciu o najwyższe standardy obsługi. Budowanie, rozwijanie i zarządzanie podległym zespołem...