QMS sp. z o.o. jest liderem rynku w dziedzinie wdrażania rozwiązań IT wspierających obsługę klienta (m.in. systemów do zarządzania ruchem klientów i systemów rezerwacyjnych). Nasza firma działa już ponad 10 lat i wdrożyliśmy w tym czasie z sukcesem ponad tysiąc projektów w różnych branżach.
- Prowadzenie aktywnych działań handlowych, których celem jest pozyskiwanie i rozwijanie współpracy z nowymi klientami.
- Budowanie i pielęgnowanie relacji z kluczowymi partnerami biznesowymi.
- Uczestnictwo w tworzeniu i modyfikacji strategii sprzedażowej we współpracy z Zarządem.
- Opracowywanie kompleksowych ofert, prowadzenie negocjacji oraz finalizacja umów.
- Odpowiedzialność za osiąganie założonych celów sprzedażowych.
- Masz co najmniej pięć lat doświadczenia w sprzedaży lub Business Development w sektorze IT, finansów, ubezpieczeń lub medycyny, a w Twoim portfolio znajdują się projekty o wartości powyżej 50 tys.
- Potrafisz budować i utrzymywać relacje z menadżerami na najwyższych szczeblach.
- Jesteś osobą zmotywowaną, skoncentrowaną na wynikach i wykazujesz się ponadprzeciętnymi zdolnościami sprzedażowymi oraz negocjacyjnymi.
- Działasz samodzielnie i proaktywnie, a podróże służbowe nie stanowią dla Ciebie problemu (prawo jazdy kat. B jest niezbędne).
- Atrakcyjne warunki wynagrodzenia, oparte na doświadczeniu i sukcesach sprzedażowych (stała pensja plus prowizja).
- Pełną decyzyjność i realny wpływ na realizowane projekty.
- Samochód służbowy i inne narzędzia niezbędne do pracy.
- Pakiet benefitów, w tym prywatna opieka medyczna, karta sportowa i ubezpieczenie na życie.
- Szansę na podnoszenie kwalifikacji i stały rozwój.
- Współpracę z doświadczonym, zgranym zespołem.
Podobne oferty:
12.09.2025
Starszy Specjalista ds. Kluczowych Klientów i Rozwoju Eksportu
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Prowadzenie i rozwój współpracy z kluczowymi klientami zagranicznymi, Aktywne działania w zakresie pozyskiwania nowych partnerów biznesowych na rynkach europejskich, Osobiste prezentacje, spotkania i negocjacje z kontrahentami, Reprezentowanie firmy podczas targów branżowych, Współpraca z działami kreatywnym,...
12.09.2025
Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy? Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz...
11.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta Biznesowego
Firma: AYP Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Pruszcz Gdański
Zakres obowiązków Budowanie i rozwój długofalowych relacji z kluczowymi klientami. Pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych. Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert i realizacja celów sprzedażowych. Analiza rynku i konkurencji. Współpraca z innymi działami w celu zapewnienia wysokiej jakości obsługi....