Opis stanowiska
- Prowadzenie działań sprzedażowych dla nowych klientów
- Utrzymywanie długotrwałych relacji z kluczowymi klientami
- Przygotowywanie ofert handlowych i przetargowych
- Prowadzenie negocjacji negocjacje handlowych aż po podpisanie umowy
- Nastawienie na realizację celów sprzedażowych
- Współpraca z Zarządem celem przygotowania strategii sprzedażowej
Wymagania
- 5-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w branżach: IT, finanse, ubezpieczenia, medycyna
- Doświadczenie w sprzedaży oraz obsłudze kluczowych klientów
- Gotowość do wyjazdów służbowych (prawo jazdy kat. B)
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa + prowizja od osiągniętych wyników sprzedażowych
- Samochód służbowy
- Prywatna opieka medyczna
- Karta Multisport
- Ubezpieczenie na życie
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Szkolenia
Podobne oferty:
22.02.2025
Specjalista ds. rozwoju ODIDO
Firma: MAKRO Cash and Carry Polska S.A.
Lokalizacja: wielkopolskie / Kalisz, Aleja Wojska Polskiego 7
Do Twoich głównych zadań będzie należało: Realizacja celów sprzedażowych i marżowych. Budowanie pozytywnych relacji z partnerami biznesowymi należącymi do sieci franczyzowej ODIDO, w kanale dostaw i Cash & Carry. Utrzymywanie stałego kontaktu oraz udzielanie wsparcia w prowadzeniu placówki, właścicielowi...
21.02.2025
Pracownik Obsługi Klienta w Dziale Handlowym - Handlowiec
Firma: P.W. CENTROSTAL-WROCŁAW S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa klientów biznesowych i indywidualnych nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami ofertowanie, sprzedaż, koordynacja dostaw, nadzorowanie należności, budowanie długotrwałych relacji z klientami, aktywne wykorzystywanie działań marketingowych wspierających sprzedaż,...
21.02.2025
Key Account Manager
Firma: SMARTLUNCH S.A.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków Umawianie i prowadzenie spotkań i telekonferencji z Klientami (działy HR, prezesi, dyrektorzy kluczowych działów) Wdrażanie usługi u Klienta i dbałość o jej prawidłowe funkcjonowanie Utrzymywanie relacji biznesowych z pozyskanymi i potencjalnymi Klientami Analiza i monitorowanie potencjału...