- Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
- Prowadzenie działań handlowych.
- Opracowywanie ofert oraz prezentacja rozwiązań dla klientów.
- Budowanie i utrzymywanie długoterminowych relacji z klientami.
- Prowadzenie negocjacji handlowych i korespondencji.
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C2 w mowie i piśmie.
- Wykształcenie minimum średnie w zakresie marketingu lub zarządzania.
- Znajomość technik sprzedaży i negocjacji.
- Doświadczenie w branży POS będzie dodatkowym atutem.
- Biegłość w obsłudze pakietu MS Office 365.
- Dyspozycyjność, samodzielność oraz inicjatywa.
- Doskonała organizacja pracy.
- Zaangażowanie i determinacja w osiąganiu celów.
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz łatwość w nawiązywaniu kontaktów.
- Prawo jazdy kat. B.
- Zatrudnienie w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę.
- Wynagrodzenie stałe oraz prowizyjne uzależnione od osiągnięcia celów sprzedażowych.
- Narzędzia pracy: telefon i laptop służbowy.
- Samodzielne oraz rozwijające stanowisko pracy.
Podobne oferty:
09.10.2025
Account Manager
Firma: VECTRA S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Rozwijanie biznesu poprzez pozyskiwanie nowych Klientów oraz sprzedaż usług telekomunikacyjnych dla sektora B2B Budowa i rozwijanie relacji biznesowych z nowymi i obecnymi Klientami Analiza rynku pod kątem potencjału, konkurencji, zagrożeń oraz nowych szans biznesowych Realizacja założonych...
09.10.2025
Account Manager
Firma: Portal Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Ursynów, Al. KEN 18 (przy metrze Kabaty)
Dołącz do Naszego Zespołu jako Account Manager! Szukamy kogoś, kto pomoże nam w rozwijaniu naszej firmy i nawiązywaniu relacji z nowymi klientami. GŁÓWNE ZADANIA: Monitorowanie klientów pod kątem aktywności rekrutacyjnych, Pozyskiwanie nowych klientów oraz rozwijanie relacji ze stałymi klientami - badanie potrzeb,...
09.10.2025
Sales Manager
Firma: QMS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Opis stanowiska Poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu i realizacja długoterminowych celów sprzedażowych Proaktywne działania sprzedażowe dla nowych grup klientów Przygotowywanie i bieżąca aktualizacja strategii sprzedaży – ścisła współpraca z Zarządem Monitorowanie trendów rynkowych, konkurencji...