- Szukamy osoby, która czuje się pewnie w świecie danych i decyzji cenowych, a jednocześnie potrafi współpracować z zespołami handlowymi, marketingiem i finansami. Jeśli pricing to dla Ciebie coś więcej niż arkusz Excela – i chcesz mieć realny wpływ na to, jak budujemy wartość dla klientów i firmy – zapraszamy do naszego zespołu!
- współtworzenie i rozwój polityki cenowej dla kanałów Hipermarketów, Supermarketów i e-commerce,
- analiza sytuacji rynkowej ( w tym trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów) w celu oceny skuteczności obecnej polityki cenowej i przygotowania rekomendacji zmian. Rekomendacja powinna uwzględniać specyfikę sklepu, kategorii, kanału ( offline/ online),
- opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż, marżę, indeksy cenowe,
- bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażaniu i ocenie efektywności polityki cenowej,
- tworzenie i rozwój narzędzi i raportów wspierających zarządzanie cenami oraz podejmowanie decyzji biznesowych,
- udział w projektach pricingowych i rozwijanie umiejętności analitycznych w praktyce,
- bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażaniu i ocenie efektywności polityki cenowej.
- min. 3 lata w obszarze handlu, analityki finansowej/biznesowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG),
- doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych
- znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy,
- umiejętność analizy danych, w tym łatwość pracy na dużych zbiorach danych,
- umiejętności wyciągania syntetycznych wniosków biznesowych,
- umiejętność jasnej komunikacji i współpracy w zespole cross- funkcyjnym,
- chęć rozwoju w kierunku liderskim (zarządzanie zespołem),
- odwaga biznesowa i nastawienie na zmianę status quo,
- biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
- udział w procesach tworzenia i wdrażania strategii cenowej,
- pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy,
- współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
- rozwój kompetencji managerskich związanych z bezpośrednim zarządzaniem ludźmi,
- pracę w systemie hybrydowym,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Podobne oferty:
04.09.2025
Menedżer ds. sprzedaży zagranicznej B2B2C
Firma: Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań, ul. Pastelowa 16
Zakres obowiązków: Koordynacja działań kanału sprzedaży B2B2C (firmy partnerskie) w firmie o ogólnopolskim zasięgu. Współpraca przy opracowaniu i wdrażaniu strategii sprzedaży B2B2C. Wypracowywanie, wdrażanie i optymalizowanie procesów i standardów sprzedaży. Wdrażanie i rozwój narzędzi technologicznych...
30.08.2025
M&S Reporting Specialist
Firma: JTI GBS Poland sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing controls and quality checking...
27.08.2025
Specjalista Produktowy
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Wsparcie Kierownika Sprzedaży w realizacji planów sprzedażowych. Wprowadzanie nowych produktów i organizacja kampanii sprzedażowych. Analiza rynku ubezpieczeń i monitorowanie konkurencji. Przygotowywanie dokumentacji ubezpieczeniowej. Identyfikacja i prowadzenie szkoleń produktowych dla zespołu sprzedażowego. Wsparcie...