- współtworzenie i rozwój strategii polityki cenowej, skoncentrowanej na długofalowym wzroście rentownego obrotu,
- analiza skuteczności obecnej polityki cenowej oraz rekomendowanie zmian dostosowanych do trendów rynkowych, działań konkurencji i zachowań klientów,
- opracowywanie scenariuszy pricingowych i ocena ich wpływu na sprzedaż oraz kluczowe wskaźniki biznesowe (m.in. marżę, wolumne, udział w rynku),
- bliska współpraca z działami handlowym, marketingu i finansów przy wdrażania oraz monitorowania zmian w strategii cenowej,
- udział w projektach strategicznych dotyczących pricingu, wspieranie decyzji biznesowych poprzez zaawansowane analizy i modelowanie danych,
- monitorowanie efektów wdrażanych działań oraz opracowywanie rekomendacji zmian dostosowanych do specyfiki sklepu, kategorii produktowej lub kanału sprzedaży (offline/online),
- tworzenie narzędzi analitycznych i raportów, wspierających zarządzanie cenami i podejmowanie decyzji biznesowych w oparciu o dane,
- współpraca z kupcami i zespołami operacyjnymi w celu optymalizacji polityki cenowej oraz poprawy doświadczenia klienta.
- doświadczenie (min. 4 lata) w obszarze handlu, analityki finansowej, revenue management lub strategii cenowej (preferowane w retail/FMCG).
- doskonała znajomość Excela, doświadczenie w pracy z narzędziami BI i analityką danych.
- znajomość struktury P&L oraz wpływu polityki cenowej na wyniki finansowe i wizerunek cenowy firmy.
- umiejętność analizowania różnych scenariuszy i wyciągania praktycznych wniosków.
- doświadczenie w koordynacji działań międzydziałowych i wdrażaniu zmian w organizacji.
- umiejętność efektywnej komunikacji na różnych poziomach organizacji – od operacji po top management.
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i delegowaniu zadań.
- zdolność do podejmowania decyzji w dynamicznym środowisku oraz prowadzenia dialogu w sytuacjach rozbieżnych interesów.
- biegła znajomość języka angielskiego poziom C1 (francuski będzie dodatkowym atutem).
- pracę w zespole, w którym cenimy zmysł handlowy, zaangażowanie i inicjatywę,
- możliwość pracy nad strategicznymi projektami wpływającymi na rozwój firmy,
- samodzielność i decyzyjność odnośnie kreowania i wdrażania rozwiązań w powierzonym obszarze,
- współpracę z doświadczonym zespołem ekspertów i liderów rynkowych,
- realny wpływ na strategię cenową i decyzje biznesowe.
- pracę w systemie hybrydowym,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną, zniżkę na zakupy w naszych sklepach, ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Podobne oferty:
30.05.2025
Analityk Danych Rynkowych
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Adamów (pow. grodziski, gm. Grodzisk Mazowiecki)
Prowadzenie analiz i raportów sprzedażowych w celu usprawnienia decyzji biznesowych. Monitorowanie stanów magazynowych i planowanie zamówień. Analiza trendów rynkowych i prognozowanie przyszłych trendów. Współpraca z różnymi działami dla optymalizacji procesów. Minimum rok doświadczenia w analizach rynkowych lub...
30.05.2025
Specjalista ds. monitorowania sprzedaży i analizy na rynku e-commerce
Firma: Solarispolska.pl Sp. z o.o.
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, blisko przystanku autobusowego, tramwajowego oraz dworca kolejowego
Opis stanowiska: Monitorowanie cen produktów motoryzacyjnych w konkurencyjnych sklepach internetowych za pomocą narzędzi takich jak Szpiegomat. Tworzenie i analiza raportów dotyczących zmian cenowych, trendów na rynku oraz działań konkurencji. Rekomendowanie zmian cenowych w oparciu o dane z monitoringu i współpraca z...
29.05.2025
M&S Reporting Specialist
Firma: JTI GBS
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
About the position: As Marketing & Sales (M&S) Reporting Specialist, S/he will be responible in generating Strategic Insights, Operational, and OneData reporting supporting different markets, migrating activities from assigned markets to the Global Business Service (GBS) Center, performing controls and quality checking...