- Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę
- Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące
- Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami Vodafone
- Identyfikować problemy i proaktywnie eliminować błędy
- Dokumentować wszystkie zgłoszenia zgodnie z istniejącymi procesami
- Znasz język niemiecki na poziomie min. B2
- Chcesz pracować z nami w biurze - stawiamy na relacje w zespole!
- Dysponujesz czasem by pracować w pełnym wymiarze godzin
- Dyspozycyjność od 10.03.2025
- Wynagrodzenie podstawowe 7500zł + bonus nawet do 2000zł
- Grafik między poniedziałkiem a sobotą, ale pracujemy 5 dni w tygodniu :) (7:30 – 20:00)
- Dni wolne w czasie niemieckich świąt narodowych
- Interaktywne, 6-tygodniowe szkolenie na start (tak, za nie też otrzymasz wynagrodzenie! :D)
- Umowę o pracę i pakiet medyczny - ale to ma w sumie każdy ;) a my dodatkowo...
- Fajny zespół w którym każdy jest wyjątkowy i ma coś fajnego w zanadrzu ;)
- MyBenefit - Multisport dla fit-maniaków, bilety do kina, voucher na pyszne.pl - w sumie to Ty wybierzesz!
- Integracje - bo lubimy spędzać razem czas i celebrować sukcesy!
- Program Talent Development: realne awanse i szybka ścieżka rozwoju dla najlepszych
- CNX Academy: program mentoringowy
- CNX University: dostęp do bazy niezliczonych szkoleń online
- Program poleceń: pracuj z przyjaciółmi i zarabiaj!
Podobne oferty:
19.04.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta z Językiem Niemieckim
Firma: Concentrix
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zapewnienie wsparcia klientom poprzez telefon, chat lub formularze internetowe. Rozwiązywanie problemów gwarancyjnych, koordynacja napraw oraz udzielanie wsparcia technicznego. Obsługa zamówień i zwrotów, dbanie o pozytywne doświadczenia klientów. Biegła znajomość języka niemieckiego (C1/C2) oraz komunikatywny...
19.04.2025
Customer Advisor with Finnish
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Become a Hero for Entertainment Lovers: Provide essential support via phone, email, or chat, ensuring users have the best experience. Tech-Savvy Superhero: Offer technical assistance to streaming enthusiasts, making sure they never miss a moment. Empathetic Professional: Resolve customer complaints with a smile, fostering...
19.04.2025
Specjalista ds. Sprzedaży IT (język włoski)
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: małopolskie / Kraków
Aktywne prowadzenie rozmów sprzedażowych i finalizacja transakcji. Identyfikacja nowych możliwości biznesowych oraz rozbudowa bazy klientów. Negocjowanie warunków umów i doradztwo w zakresie rozwiązań IT. Obsługa klientów z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz agencji reklamowych. Śledzenie trendów w...