- Obsługa klientów przez telefon i email
- Poradnictwo w zakresie elektroniki
- Tworzenie ofert cenowych
- Budowanie dobrych relacji z klientami
- Sprawdzanie zamówień
- Zainteresowanie technologią i elektroniką jest obowiązkowe
- Doświadczenie w obsłudze klientów
- Stałe godziny pracy (8-16 lub 9-17)
- System premiowy
- Szkolenia wdrożeniowe
- Możliwość rozwoju zawodowego
- Przyjazną atmosferę pracy
- Korzyści płynące z pracy w dużym, międzynarodowym przedsiębiorstwie
Podobne oferty:
13.03.2025
Pracownik telefonicznej obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie
Lokalizacja: mazowieckie / Wólka Kosowska
obsługa klienta w języku wietnamskim – za pośrednictwem telefonu, online lub bezpośrednio, odpowiadanie na wszelkie pytania i wątpliwości związane z usługami bądź towarami oferowanymi przez firmę, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacji klientów z Wietnamu, praca hybrydowa Wymagania konieczne:...
12.03.2025
Specjalista ds telefonicznej obsługi klienta i agenta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Piekarach Śląskich
Lokalizacja: śląskie / Piekary Śląskie
Kompleksowa obsługa telefoniczna klienta oraz agenta, współpraca z innymi działami firmy, prowadzenie rozmów zgodnie z obowiązującymi procedurami, identyfikowanie problemów, proponowanie rozwiązań i ich realizacja, w zakresie obowiązków nie ma sprzedaży Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie...
12.03.2025
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta – branża ubezpieczeniowa
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B
Miejsce pracy: Praca zdalna w pełnym wymiarze godzin (podczas wdrożenia: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142B) Nasze wymagania: Doświadczenie w obsłudze Klienta - wiesz jak prowadzić rozmowę z Klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone Mile widziana znajomość...