Ogłoszenie numer: 10242986, z dnia 2025-09-12
Klient portalu Praca.pl
Młodszy Bibliotekarz / Młodsza Bibliotekarka
Miejsce pracy: Gdańsk
Opis stanowiska
- Obsługa użytkowników biblioteki
- Opracowywanie i katalogowanie księgozbioru
- Prowadzenie dokumentacji oraz szkoleń bibliotecznych
- Gromadzenie dorobku naukowego uczelni
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów
- Umiejętność budowania pozytywnych relacji ze studentami
- Skrupulatność i umiejętność pracy w zespole
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Gotowość do pracy w weekendy według grafiku
Oferujemy
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na pełen etat
- Stabilną pracę w największym holdingu uczelni niepublicznych
- Dofinansowanie do nauki, szkolenia i udział w projektach rozwojowych
- Pakiet benefitów, w tym Multisport, opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
- Dodatkowe dni wolne i wyjazdy integracyjne
Podobne oferty:
12.09.2025
Pracownik ds. Obsługi klienta
Firma: Grupa Pascal
Lokalizacja: łódzkie / Łódź
Telefoniczna sprzedaż usług, prowadzenie rozmów i udzielanie informacji na temat dostępnych ofert, Budowanie trwałych relacji z potencjalnym słuchaczem, Obsługa dostarczonych zapytań od potencjalnych słuchaczy ze źródeł online bez pozyskiwania nowych, Odpowiedzialność za jakościowy i profesjonalny proces obsługi...
11.09.2025
Pracownik Biura Obsługi Klienta
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: obsługa telefoniczna klientów fakturowanie sporządzanie raportów inne prace biurowe praca w systemie 2-zmianowym – w godzinach 5:00-22:00 Wymagania: wykształcenie min. średnie łatwość w nawiązywaniu kontaktów dyspozycyjność, obowiązkowość aktywność i przedsiębiorczość umiejętność...
11.09.2025
Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Klienta
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Przyjmowanie i ewidencja podań, przedłużanie legitymacji, wystawianie zaświadczeń. Prowadzenie korespondencji mailowej i telefonicznej z klientami. Bezpośrednia obsługa klientów i rozwiązywanie bieżących spraw. Aktywne budowanie pozytywnego wizerunku Biura Obsługi oraz dbanie o satysfakcję klientów. Co najmniej...