Młodszy doradca / Młodsza doradczyni ds. contact center
Kogo szukamy?
- Lubisz pracować z ludźmi a pomoc w rozwiązaniu problemów sprawia Ci satysfakcję;
- Nie przeraża Cię praca wymagająca obsługi wielu systemów związanych z obsługą klienta;
- Jesteś zainteresowany rozwojem w nowo rozwijanym obszarze Leroy Merlin Polska i chcesz być jego częścią;
- Wielozadaniowość i mnogość kanałów komunikacji ( chat, mail, telefon) nie stanowi dla Ciebie wyzwania.
- Kontakt z klientami naszej firmy w celu udzielania im najważniejszych informacji przez telefon, chat, e - mail;
- Pomoc w kwestiach związanych z naszymi produktami, statusem zamówień on - line;
- Udzielanie pomocy w ramach pojawiających się pytań czy wątpliwości klientów.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- Elastyczność czasu pracy dzięki pracy na zmiany, ponieważ jesteśmy dostępni dla naszych klientów w godzinach 7 - 21;
- Profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do samodzielnej pracy;
- Możliwość udziału w programach rozwojowych oraz dostęp do kursów stacjonarnych i on-line;
- Udział w wynikach firmy w postaci premii kwartalnej oraz możliwość nabycia akcji Grupy Adeo;
- Pakiet benefitów pozapłacowych: kafeteria benefitów MyBenefit, Fundusz Świadczeń Socjalnych, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, Karta Multisport, możliwość nauki języków obcych poprzez Platformę goFLUENT dla Ciebie i Twoich bliskich, smartfon (również do użytku prywatnego);
- Platformę psychologiczną, edukacyjną i wellbeingowa Mindgram z nielimitowanym dostępem do konsultacji ze specjalistami (psychologowie, terapeuci, trenerzy profilaktyki zdrowia), bo Twój rozwój i dobrostan są dla nas ważne;
- Możliwość udziału w licznych inicjatywach społecznych, organizowanych przez naszą Fundację Leroy Merlin Polska;
- Zniżkę pracowniczą na zakupy w sklepach LMP.
- Premia kwartalna;
- Udział w wynikach i Akcjonariat;
- Fundusz mieszkaniowy;
- Dofinansowanie do termomodernizacji;
- Ubezpieczenie grupowe;
- Mindgram - platforma edukacyjno-welbeingowa;
- Prywatna opieka medyczna;
- goFLUENT - platforma do nauki języków obcych;
- Kafeteria benefitów MyBenefit;
- Rabat na zakupy;
- Telefon służbowy;
- Autorskie programy rozwojowe i wsparcie przełożonego.
Podobne oferty:
06.09.2025
Pracownik Obsługi Klienta i Administracji
Firma: Dorado.pl sp. z o.o.
Lokalizacja: śląskie / Tychy
Opis stanowiska: Obsługa klientów telefonicznie Fakturowanie i raportowanie Działania administracyjne Praca dwuzmianowa (5:30-16:00) Wymagania: Minimum średnie wykształcenie Komunikatywność Dyspozycyjność i systematyczność Samodzielność w organizacji pracy Znajomość branży gastronomicznej lub doświadczenie na...
06.09.2025
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Firma: Unidevelopment S.A
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Twój zakres obowiązków Obsługa klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń, protokołów, korespondencji...
06.09.2025
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Firma: Transgourmet Polska
Lokalizacja: śląskie / Gliwice
Twój zakres obowiązków prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru, dokonywanie rozliczeń kasowych wystawianie i księgowanie faktur, sprawdzanie...