Zespół Centrum Obsługi Klienta zapewnia profesjonalną obsługę Klientów w języku polskim i angielskim. Na co dzień odbieramy i wykonujemy połączenia telefoniczne oraz odpowiadamy na zapytania mailowe. Pracujemy w godzinach 8:00-16:00 w trybie stacjonarnym. Nasz zespół działa w oparciu o jasno określone cele sprzedażowe, a system premiowy nagradza zarówno wyniki finansowe, jak i jakość obsługi Klienta.
Jeśli lubisz kontakt z ludźmi i chcesz rozwijać się w obszarze obsługi Klienta – zapraszamy do aplikowania!
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas rozmów telefonicznych z Klientami, prowadzonych zgodnie z przyjętymi standardami,
- oferowanie i sprzedaż produktów firmy podczas korespondencji mailowej z Klientami,
- obsługa przychodzących i wychodzących połączeń telefonicznych,
- obsługa skrzynki mailowej oraz odpowiadanie na zapytania Klientów,
- wykorzystywanie technik Up-Sellingu i Cross-Sellingu w celu zwiększenia sprzedaży,
- dbałość o najwyższą jakość obsługi Klienta,
- współpraca z zespołem i innymi działami w celu osiągania celów sprzedażowych,
- kompleksowa obsługa zapytań Klientów za pośrednictwem skrzynki mailowej oraz chatu.
- doświadczenie w sprzedaży, pracy z Klientem lub telefonicznej obsłudze Klienta,
- doskonała znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
- znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- umiejętność sprawnego posługiwania się pakietem MS Office,
- komunikatywność, umiejętność nawiązywania kontaktu z Klientem,
- skuteczność w działaniu i orientacja na osiąganie wyników.
- Ubezpieczenie grupowe
- Karta Multisport
- Dofinansowanie wypoczynku
- Owocowe dni
- Drużyna Asseco Active Team
- Spotkania integracyjne
- Dofinansowanie okularów
- Pracowniczy Plan Emerytalny (PPE)
- Praca w największej spółce IT
- Boxy powitalne dla nowych pracowników
- Posiłki w ramach Pyszne.pl
Podobne oferty:
19.10.2025
Doradca ds. obsługi klienta na infolinii obsługowo-sprzedażowej
Firma: IMAR Service Group
Lokalizacja: małopolskie / Kraków, aleja 29 Listopada 20, Stare Miasto
Twój zakres obowiązków Rozmowy z klientami przez telefon – doradzanie, pomaganie i sprzedawanie Wyjaśnianie kwestii związanych z płatnościami, usługami i urządzeniami Udzielanie klientom pomocy technicznej, Pomoc w obsłudze urządzeń mobilnych - telefonów, smartfonów, Proponowanie nowych usług i zarabianie na...
19.10.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk, CH Galeria Bałtycka
Zadania, które na Ciebie czekają: 60% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 40% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...
19.10.2025
Konsultant / Konsultantka w Sklepie Firmowym T-Mobile
Firma: T-Mobile Polska
Lokalizacja: wielkopolskie / Poznań
Zadania, które na Ciebie czekają: 70% bieżąca obsługa klienta i obowiązki salonowe, 30% kontakt telefoniczny z klientami Profesjonalna obsługa Klientów T- Mobile Sprzedaż pełnej gamy produktów i usług świadczonych przez T-Mobile z wykorzystaniem dostępnych kanałów sprzedaży Realizacja indywidualnych celów...