w Contact Center
Formalna nazwa stanowiska: Mł. Konsultant/-ka ds. obsługi klienta i sprzedaży
Lokalizacja: Łódź, ul. Żeligowskiego 8/10
Forma zatrudnienia: umowa o pracę
Widełki: 4800-6000zł brutto (a nawet więcej, zależnie od wyników)
Forma wynagrodzenia: podstawa plus premia
Tryb pracy: hybrydowa (po 3 miesiącach szkoleń i onboardingu)
System pracy: praca zmianowa (8h między 7-23), także w wybrane weekendy i święta
Rekrutacja: stacjonarna, spotkanie grupowe
Mł. Konsultant/-ka w Contact Center w Łodzi
- Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące)
- W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile
- Zadbasz o dobre doświadczenia naszych klientów (stawiamy nie tylko na cele sprzedażowe i ilościowe ale również jakościowe)
- Jeśli lubisz sprzedawać i chcesz pomagać naszym klientom.
- Umiesz rozmawiać bez skryptów i narzuconych schematów.
- To, że łatwo uczysz się nowych systemów i narzędzi.
- Jeśli motywują cię cele i chcesz sporo zarobić.
- Lubisz szybkie tempo pracy, stawiasz na jakość wykonywanych zadań, a przy tym dbasz o relacje w zespole.
- Pierwsze doświadczenia w sprzedaży lub obsłudze klienta będą na plus.
- Nauczymy Cię wszystkiego o naszej ofercie, produktach i telekomunikacji. Ok. 80% naszej pracy to obsługa klienta, ale również rozwiniesz się w obszarze sprzedaży. Dzwonimy wyłącznie do naszych obecnych Klientów.
- Co miesiąc otrzymasz podstawę + premię sprzedażową. Mamy też premie uznaniowe i liczne konkursy.
- W ciągu pierwszych 3 miesięcy szkoleń będziesz mieć także możliwość otrzymania dodatkowej premii wdrożeniowej (800zł - 1200zł brutto).
- Pracujemy zmianowo, także w weekendy i święta, na grafiku.
- Po procesie wdrożenia będziesz mieć także możliwość pracy hybrydowej. Wtedy też otrzymasz komputer służbowy i ruter z nielimitowanym Internetem.
- Jak Ci się spodoba, to zostaniesz u nas na dłużej. Co czwarty pracownik/-czka CC spędził/-a z nami 10 lub więcej lat i jest dumny/-a z bycia MagentaTeam!
- Dostaniesz pieniądze za polecenie znajomych do pracy oraz benefity, o których przeczytasz na naszej stronie.
W T-Mobile wszyscy żyjemy w świecie magenta! Kolor ten jest nam bliski, bo oznacza wiarę w powodzenie podejmowanych działań, pewność siebie i wytrzymałość. Właśnie tacy jesteśmy jako zespół.
W #Magentateam stawiamy na wymianę doświadczeń, zwinną pracę i szybko adaptujemy się do zmian!#Magentateam to jednak przede wszystkim mix różnych kompetencji i doświadczeń, osobowości, temperamentów i poglądów. Właśnie w tej różnorodności widzimy naszą największą siłę.
Podobne oferty:
25.06.2024
Telefoniczny doradca ds. sprzedaży
Firma: Unique People sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław
Twój zakres obowiązków: obsługa infolinii sprzedażowej branży energetycznej, obsługa Klientów i sprzedaż produktów/usług poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, chat czy video chat, obsługa umów Klientów bądź procesu zmiany dostawcy energii, obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych,...
25.06.2024
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Firma: Contact Center Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV. Co będzie należało do Twoich obowiązków? profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów,...
24.06.2024
Customer supporter
Firma: Concentrix
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Your responsibilities: conducting phone calls / e-mail /chat/ social – media correspondence, supporting incoming and outgoing calls, providing information on the product and service concerned, collecting and processing orders both by phone and by e-mail and others form of contact, helping to solve customers problems and...