LARIX S.K.A. - przedsiębiorstwo o ugruntowanej pozycji rynkowej, działające od ponad 25 lat w branży outdoorowo-sportowej.
Wyłączny dystrybutor na terenie Polski takich marek jak: Uvex, Odlo, Reusch, Meindl, K2, BCA, Silvini, Killtec, Protest, Sea To Summit, Camelbak, Reima, Super Natural, Buff, Leatt, BBB, Trezeta. Właściciel marki Viking.
Rekrutuje na stanowisko:
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w sprzedaży b2b
- Wykształcenie wyższe (zarządzanie, marketing, ekonomia, AWF).
- Gotowość do wyjazdów służbowych.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z klientami.
- Zdolność analitycznego myślenia i wyciągania wniosków na podstawie danych sprzedażowych.
- Samodzielność w działaniu, dobra organizacja pracy i odpowiedzialność.
- Podejmowanie inicjatywy w poszukiwaniu nowych możliwości biznesowych.
- Dobra znajomość pakietu Office ze szczególnym uwzględnieniem arkusza Excel.
- Autentyczne zainteresowanie sportem.
- Znajomość języka angielskiego będzie mile widziana.
- Zarządzanie relacjami z kluczowymi klientami: utrzymywanie regularnego kontaktu, zrozumienie potrzeb i celów biznesowych klienta, dbanie o satysfakcję i lojalność klienta.
- Rozwój współpracy z aktualnymi oraz nowymi klientami: identyfikacja nowych możliwości biznesowych.
- Współpraca z innymi działami firmy (marketing, logistyka, produkcja, obsługa klienta).
- Analiza sprzedaży i wyników finansowych, monitorowanie rynku i działań konkurencji, przygotowywanie prognoz i strategii rozwoju współpracy.
- Miękka windykacja: monitorowanie terminowości płatności, przypominanie klientom o zbliżających się terminach faktur, prowadzenie skutecznych rozmów w przyjaznej atmosferze, wspólne poszukiwanie rozwiązań w przypadku opóźnień.
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
- Współpraca w oparciu o umowę B2B.
- Niezbędne narzędzia – samochód, komputer, telefon komórkowy.
- Możliwość rozwoju pasji i zainteresowań ukierunkowanych na sport.
- Specjalne zniżki na marki z naszego portfolio.
Podobne oferty:
27.10.2025
Specjalista ds. obsługi klientów kluczowych
Firma: LEKARO SP. Z O.O.
Lokalizacja: mazowieckie / Wola Ducka
Kontakt z kluczowymi klientami, sporządzanie sprawozdań ksiegowych, odpadowych i rozliczeniowych, wystawianie faktur, przygotowanie ofert. Wymagania konieczne: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), kierunek: Ochrona środowiska/administracja, specjalizacja: Ochrona środowiska/administracja Język: włoski, w mowie - C1...
25.10.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta e-commerce
Firma: Lotte Wedel Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Sprawdź mieszankę zadań, które czekają na Ciebie w nowej pracy. Będzie słodko! codzienna współpraca z kluczowymi klientami w kanałach convenience i e-commerce, wdrażanie nowości i działań promocyjnych, budowanie trwałych relacji z klientami oraz wsparcie procesów sprzedażowych, przygotowywanie analiz, raportów...
25.10.2025
Opiekun / Opiekunka Klienta w Zespole Obsługi Klienta
Firma: Benefit Systems S.A.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, przy stacji metra Rondo Daszyńskiego
Na rozgrzewkę kilka pytań Możesz pochwalić się doświadczeniem w obsłudze kolejkowej klienta biznesowego i sprawia Ci to przyjemność? Wiesz w jakim programie znajdziesz „tabelę przestawną”, funkcję „wyszukaj pionowo” i potrafisz wykorzystać swoją wiedzę w pracy? Bez problemu łapiesz wspólny rytm z...