



Dołącz do zespołu sprzedaży w Lava Group!
W Lava Group od ponad 20 lat z sukcesem budujemy trwałe relacje z klientami B2B – zarówno w Polsce, jak i na rynkach międzynarodowych. Jesteśmy producentem i bezpośrednim dystrybutorem ekskluzywnych upominków biznesowych. Nasze marki – Colorissimo® i Primo – są rozpoznawalne nie tylko lokalnie, ale także w wielu krajach Europy i poza jej granicami.
Współpracujemy z klientami w ponad 40 krajach – posiadamy dynamicznie rozwijający się dział eksportu, który obsługuje zamówienia z różnych części świata. Nasze produkty trafiają m.in. do:
Europa:
- Europa Zachodnia: Francja, Niemcy, Austria, Szwajcaria, Belgia, Niderlandy, Wielka Brytania, Irlandia
- Europa Południowa: Włochy, Hiszpania, Portugalia, Grecja
- Europa Środkowa i Wschodnia: Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Rumunia, Bułgaria, Litwa, Łotwa, Estonia
- Skandynawia: Szwecja, Norwegia, Dania, Finlandia
Poza Europą:
- Afryka: Maroko, Wybrzeże Kości Słoniowej
- Azja: Uzbekistan, Zjednoczone Emiraty Arabskie (Dubaj)
- Ameryka Północna: Stany Zjednoczone
- Stabilność i zasięg – jako polska firma z ponad 20-letnim doświadczeniem, zdobyliśmy zaufanie ponad 2000 klientów w Polsce oraz partnerów biznesowych w ponad 40 krajach.
Unikalne produkty – nasze marki Colorissimo® i Primo to połączenie funkcjonalności, nowoczesnego designu i jakości klasy premium. Pracujemy wyłącznie ze sprawdzonymi dostawcami, a wszystkie produkty przechodzą rygorystyczną kontrolę jakości (AQL) i posiadają certyfikaty REACH, RoHS. - Producent, nie pośrednik – mamy wpływ na cały proces: od koncepcji produktu, przez produkcję, aż po dostawę. Dzięki temu działamy elastycznie i konkurencyjnie.
- Dobra atmosfera i rozwój – w Lava Group stawiamy na zaufanie, współpracę i rozwój pracowników. Organizujemy integracje, inwestujemy w szkolenia i dajemy realne możliwości awansu – również w strukturach międzynarodowych.
- Relacje ponad wszystko – nie szukamy „szybkich strzałów”. Stawiamy na długofalowe relacje z klientami – opierające się na zaufaniu, komunikacji i wspólnym budowaniu wartości.
Jeśli lubisz sprzedaż, kontakty z ludźmi, a dodatkowo chcesz działać w środowisku, które łączy polski profesjonalizm z międzynarodowym rozmachem – to miejsce jest dla Ciebie.
Dołącz do nas i bądź częścią zespołu, który rozwija polską markę na całym świecie.
- Obsługa klientów B2B z rynków francuskojęzycznych – mailowo i telefonicznie
- Aktywna sprzedaż (kontakt telefoniczny i spotkania z klientami)
- Budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z agencjami reklamowymi
- Przygotowywanie ofert i zamówień
- Koordynacja realizacji projektów z innymi działami firmy
- Udział w targach branżowych i spotkaniach z klientami
- Wspieranie działań sprzedażowych i marketingowych na rynku europejskim
- Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2)
- Umiejętność nawiązywania relacji i komunikatywność
- Dobra organizacja pracy, samodzielność i inicjatywa
- Znajomość pakietu MS Office
- Doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży min. rok
- Gwarancję pracy w stabilnej firmie nastawionej na rozwój pracownika
- Na początek proponujemy współpracę na podstawie umowy zlecenia 3 miesiące– to czas na poznanie się i przejście szkolenia. Po tym okresie oferujemy zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Standardowe godziny pracy 8:30-16:30
- Od poniedziałku do czwartku pracujemy 30 minut dłużej, aby w piątek móc skończyć 2 godziny wcześnie
- Premie kwartalne
- Program rabatowy na nasze produkty dla pracowników
- Wyjazdy firmowe, imprezy integracyjne
- Możliwości rozwoju i awansu
- Wygodna lokalizacja biura – obok stacji METRO STOKŁOSY
Podobne oferty:
16.06.2025
Specjalista ds. Sprzedaży
Firma: NOWEL Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Legionowo
Zakres obowiązków: Obsługa klientów o ustabilizowanych potrzebach i przewidywalnym profilu zawodowym Weryfikacja prognoz sprzedażowych Przygotowanie dokumentacji na potrzeby działu (raporty, zestawienia, analizy, kalkulacje, weryfikacja umów, kontraktów handlowych) Przygotowanie spotkań klienckich (w tym prezentacja...
16.06.2025
Doradca Techniczny ds. izolacji technicznych i HVAC
Firma: SIG Sp. z o.o.
Lokalizacja: dolnośląskie / Bielany Wrocławskie
Zakres obowiązków: Doradztwo techniczne w zakresie nowoczesnych rozwiązań wentylacyjnych i klimatyzacji Rozwój sprzedaży wentylacji, klimatyzacji i izolacji technicznej na rynku lokalnym Realizowanie planów sprzedaży Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z klientami i partnerami handlowymi Pozyskiwanie nowych...
16.06.2025
Specjalista ds. sprzedaży wyposażenia warsztatowego
Firma: Well Kraft Sp z.o.o
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Aktywne poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów (warsztaty samochodowe, salony samochodowe, serwisy itp.) Prezentacja sprzętu (podnośniki, montażownice do opon, diagnostyka, kompresory, urządzenia do geometrii kół itp.) Prowadzenie negocjacji, przygotowywanie ofert handlowych, zawieranie umów Doradztwo techniczne w...