- odpowiadać za mailową i telefoniczną obsługę klienta niemieckojęzycznego,
- organizować i koordynować wyjazd oraz pobyt personelu opiekuńczego za granicą,
- budować długotrwałe relacje z klientem oraz personelem opiekuńczym,
- na bieżąco współpracować z partnerami biznesowymi.
- biegłej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2/C1) – wymagane,
- komunikatywności, umiejętności pracy w zespole oraz bardzo dobrej organizacji pracy,
- umiejętności pracy pod presją czasu,
- praktycznej znajomości pakietu MS Office,
- mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.
- wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
- możliwość codziennego wykorzystania języka niemieckiego,
- jasny i przejrzysty system wynagrodzeń (podstawa + premia),
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym umowa na czas nieokreślony),
- możliwość pracy hybrydowej po zakończeniu okresu wdrożenia,
- opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
- dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
- dostęp do platformy e-learningowej,
- program rekomendacji pracowników.
Podobne oferty:
22.11.2025
Opiekun Klienta
Firma: REMONDIS Sp. z o.o.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Zawodzie 18
Twój dzień pracy będzie się składał z: Kompleksowej obsługi Klientów korporacyjnych (sieciowych) poprzez nadzorowanie realizacji usług, Finalizowania rozliczeń Klientów i Kontrahentów, Ścisłej współpracy z podwykonawcami w zakresie bieżącego nadzoru nad realizowanymi zleceniami, Obsługi dokumentów...
18.11.2025
Opiekun klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Śremie
Lokalizacja: wielkopolskie / Śrem
zgodny z programem stażustaż stacjonarnydni: od poniedziałku do piątkujedna zmianagodziny 7:00-15:00 Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: systematyczność, komunikatywność
18.11.2025
Opiekun klienta z języskiem duńskim
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Udzielasz wsparcia klientom za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, dbając o najwyższy poziom obsługi. Rozwiązujesz problemy użytkowników w sposób szybki i skuteczny, budując pozytywne relacje. Wspierasz klientów biznesowych i indywidualnych jako pierwszy punkt kontaktu. Dbając o satysfakcję klienta, reagujesz...