
- Przygotowywanie projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski oraz ich wysyłanie do zainteresowanych klientów.
- Przestrzeganie obowiązujących terminów na udzielenie odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
- Odpowiedzialność za kompletność, poprawność merytoryczną i językową przygotowanych projektów odpowiedzi na skargi, reklamacje i wnioski.
- Odpowiedzialność za kompletność akt dotyczących przydzielonych do realizacji spraw.
- Wykształcenie minimum średnie.
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
- Umiejętność analitycznego myślenia.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Komunikatywność, zdolności interpersonalne.
- Odpowiedzialność, dokładność, rzetelność.
- Umiejętność pracy pod presją czasu i w warunkach stresu.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę na zastępstwo.
- Ciekawą pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Szkolenia i możliwość rozwoju.
- Szeroki pakiet socjalny m.in.: dofinansowanie do opieki medycznej, zajęć sportowo-rekreacyjnych i wypoczynku.
- Zniżkę na krajowe i międzynarodowe podróże koleją.
Podobne oferty:
07.07.2025
Specjalista ds. obsługi reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
Rejestrowanie i przetwarzanie zgłoszeń reklamacyjnych w systemie. Analiza i rozpatrywanie reklamacji dotyczących krajowych i międzynarodowych usług pocztowych. Współpraca z operatorami zagranicznymi w zakresie wyjaśniania spraw reklamacyjnych. Koordynacja działań z innymi jednostkami w firmie związanych z procesami...
07.07.2025
Specjalista ds.reklamacji
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Opocznie
Lokalizacja: łódzkie / Opoczno
ROZPATRYWANIE REKLAMACJI KLIENTÓW, WSPÓŁPRACA Z INNYMI DZIAŁAMI FIRMY, OBSŁUGA KOMPUTERA I INNYCH URZĄDZEŃ BIUROWYCH Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE NA PODOBNYM STANOWISKU, DOBRA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, UMIEJĘTNOŚĆ PRACY...
06.07.2025
Specjalista ds. Reklamacji
Firma: Klient portalu Praca.pl
Lokalizacja: śląskie / Katowice
Zapewnienie wysokiego standardu obsługi Klienta w procesie reklamacyjnym Przyjmowanie i analiza zgłoszeń reklamacyjnych Wprowadzanie danych do systemu i kontakt z producentami Przygotowywanie odpowiedzi na reklamacje i przekazywanie ich w terminie klientom Znajomość przepisów dotyczących gwarancji i rękojmi Sprawna...