Miejsce pracy: Niepołomice / Home Office
- Obsługa zgłoszeń i zapytań klientów (telefonicznie i mailowo)
- Zarządzanie danymi oraz dokumentacją (back office)
- Współpraca z działem sprzedaży i magazynem zewnętrznym
- Przestrzeganie standardów jakościowych i ilościowych
- Obsługa skrzynek mailowych
- Znajomość języka czeskiego/słowackiego na poziomie komunikatywnym (mowa i pismo) – warunek konieczny
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny
- Wykształcenie minimum średnie
- Dobra znajomość MS Office
- Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność i dokładność
- Doświadczenie w obszarze procedur reklamacyjnych – mile widziane
- Pełny etat, stałe godziny pracy (8:00-16:00, wolne weekendy)
- Praca hybrydowa dla osób z Krakowa i okolic
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową
- Profesjonalne szkolenia wdrożeniowe
- Dofinansowanie do posiłków na terenie firmy
- Zniżki na produkty firmy
- Możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej
- Dostęp do programu Multisport
Jeśli spełniasz powyższe wymagania i szukasz stabilnej pracy w międzynarodowym środowisku, aplikuj już teraz!
Podobne oferty:
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. obsługi klienta z j.duńskim
Firma: Transcom Worldwide Poland Sp. z o.o.
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
U nas otrzymasz: Wynagrodzenie w wysokości 7800 zł brutto + premię (do 2000 zł brutto). Szkolenie wdrożeniowe (stacjonarnie) i możliwość pracy w systemie hybrydowym. W pierwszych 3 miesiącach rozwiniesz umiejętność komunikacji i prowadzenia rozmów w założonych ramach. Realne możliwości awansu - ponad 50%...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Firma: Foundever
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz emailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie...
09.05.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem niemieckim
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
PRACA ZDALNA Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla Ciebie jeśli:...