Coral Travel Poland jest częścią międzynarodowego koncernu turystycznego Coral Travel Group, który działa na rynku od 1992 roku. Grupa zrzesza firmy z 7 krajów na całym świecie, a z jej usług skorzystało w tym czasie ponad 20 mln turystów. W Polsce rozwija się dynamicznie od 1999 roku, będąc dziś na 3. miejscu w rankingu największych biur podróży. Dziś oferuje wyjazdy wakacyjne do Grecji, Hiszpanii, Bułgarii, Turcji, Egiptu, Tunezji oraz krajów egzotycznych jak Dominikana, Tajlandia czy Zjednoczone Emiraty Arabskie.
Do działu należności poszukujemy aktywnej i otwartej osoby. Jeśli swobodnie komunikujesz się w języku angielskim i praca w Excel Ci nie straszna - zapraszamy do aplikowania!
- Obsługa rozliczeń należności od Biur Podróży/Agentów oraz Klientów indywidualnych (płatności, faktury, raporty, zapytania telefoniczne i mailowe),
- Informacja wychodząca w zakresie rozliczeń, monitów, sald.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (mile widziane w branży finansowej),
- Znajomość obsługi pakietu MS Office / w szczególności Excel w stopniu średniozaawansowanym,
- Znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację,
- Umiejętność analizy danych i pracy w zespole,
- Bardzo dobrą organizację pracy własnej.
- Doświadczenie w branży turystycznej i/lub przy obsłudze klienta.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- Kartę lunchową – 330 zł miesięcznie,
- Platformę MyBenefit 90 zł/msc lub kartę Multisport
- Zniżki na pobyt w hotelach i zniżki na wakacje,
- Nowoczesne, świetnie wyposażone biuro w dogodnej lokalizacji
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie
- WELCOME PACKI :)
- Prywatna opieka medyczna,
- Karta lunchowa,
- Karta Multisport,
- Platforma MyBenefit.
Podobne oferty:
06.05.2024
Pracownik Biura Obsługi Klienta / dział rozliczeń
Firma: Dermotechnika Sp.j.
Lokalizacja: mazowieckie / Warszawa, ul. Łabiszyńska 21 AE
Chcemy, abyś razem z nami: sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i edukował/a Klientów badał/a...
01.05.2024
Priority Services Specialist with Italian
Firma: COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Lokalizacja: / Bucharest, Romania
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to being digital. About the role Interact with users via email,...
22.04.2024
Pracownik biura obsługi klienta
Firma: Powiatowy Urząd Pracy w Jeleniej Górze
Lokalizacja: dolnośląskie / Jelenia Góra
obsługa klienta Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: