Firma ABC SZALUNKI specjalizuje się w wynajmie i sprzedaży systemów szalunkowych. Zatrudniamy ponad 30 osób, działamy na terenie południowej i centralnej Polski. Posiadamy już cztery oddziały.
Obecnie poszukujemy osoby do oddziału głównego na stanowisko:
- Przygotowywanie zestawień miesięcznych na podstawie ofert oraz wystawianie faktur
- Wystawianie i sprawdzanie dokumentów WZ/PZ, faktur i zestawień (praca w programach magazynowych COMOTEL, QUINNO, EXCEL oraz księgowych IFIRMA, OPTIMA)
- Dbanie o właściwy obieg dokumentów i ich archiwizacja
- Wsparcie działu sprzedaży oraz logistyki
- Doświadczenie w obsłudze klienta min 1 rok
- Bardzo dobra znajomość pakietu OFFICE - głównie EXCEL (mile widziana znajomość programów księgowych i magazynowych)
- Umiejętność rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu
- Skrupulatność i dokładność
- Bardzo dobra organizacja czasu pracy
- Otwartość na zmiany
- Uczciwość i sumienne podejście do obowiązków
- Umiejętność pracy w zespole
- Pracę w prężnie rozwijającej się firmie
- Satysfakcjonujące wynagrodzenie, adekwatne do doświadczenia i zaangażowania
- Stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę (po okresie próbnym)
- Wdrożenie i pomoc na każdym etapie pracy
- Dofinansowanie zajęć sportowych oraz prywatnej opieki medycznej
- Czas pracy: 8-16
Podobne oferty:
17.11.2025
Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z j. niemieckim
Firma: Nowy Styl
Lokalizacja: podkarpackie / Jasło
Twój zakres obowiązków: stała współpraca z klientem przygotowywanie ofert sprzedażowych oraz dokumentacji przyjmowanie i rejestrowanie zamówień w systemie IFS oraz kontrola przebiegu ich realizacji wyjaśnianie reklamacji Nasze wymagania: znasz język niemiecki i potrafisz się w nim swobodnie komunikować posiadasz...
17.11.2025
Specjalista ds. Wynajmu
Firma: SIXT Rent a Car
Lokalizacja: dolnośląskie / Wrocław, lotnisko
Twój zakres obowiązków Bezpośrednia obsługa klientów w punkcie wynajmu samochodów – doradztwo, rezerwacje, podpisywanie umów Udzielanie informacji o ofercie, pomoc w doborze odpowiedniego auta oraz sprzedaż usług dodatkowych Przygotowywanie umów i finalizacja płatności Bieżąca praca administracyjna Dbanie o...
17.11.2025
Kundenservice mit Deutschkenntnissen – Customer Support Rockstar
Firma: Foundever
Lokalizacja: pomorskie / Gdańsk
Standort: Danzig (vor Ort) Unternehmen: Foundever Stundenlohn: 49 PLN (brutto) Bonus: bis zu 8.500 PLN Wenn du fließend Deutsch sprichst, gerne mit Menschen arbeitest und Teil einer der bekanntesten Marken der Reisebranche werden möchtest – dann ist diese Stelle genau das Richtige für dich! Bei Foundever wirst du:...